  • 1. Data: 2003-08-17 20:55:15
    Temat: Jaki bank, jakie konto wybrać?
    Od: "[D][o][m][i][n][i][k]" <l...@g...pl>

    Witam!
    Mam prośbe o pomoc w wyborze banku.
    Chodzi mi o założenie konta, ktore cechowalo by sie:
    -mozliwosca dokonywania nieregularnych wplat
    -karta bankomatowa
    -tanie koszty utrzymania konta

    Pytam, bo kompletnie sie na tym nie znam.
    Prosze o pomoc,
    --
    Pozdrawiam,
    Dominik.

  • 2. Data: 2003-08-17 21:19:39
    Temat: Re: Jaki bank, jakie konto wybrać?
    Od: "paulos23" <USUŃ_TOpaulos23@interia.pl>

    mBank?

    --
    paulos23

  • 3. Data: 2003-08-18 08:45:40
    Od: Michał Rolka <m...@n...dla.spamu.mrc.homeip.net>

    Użytkownik [D][o][m][i][n][i][k] napisał:

    > Mam prośbe o pomoc w wyborze banku.
    > Chodzi mi o założenie konta, ktore cechowalo by sie:
    > -mozliwosca dokonywania nieregularnych wplat
    > -karta bankomatowa
    > -tanie koszty utrzymania konta

    Jeśli wpłaty gotówkowe, to IMHO Lukas e-Konto lub Inteligo.

    Michał

  • 4. Data: 2003-08-18 15:27:47
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik paulos23 <USUŃ_TOpaulos23@interia.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bhorgq$pnn$...@n...atman.pl...
    > mBank?

    Do nieregularnych wpłat się nie za bardzo nadaje... No, chyba, że mieszka w
    Łodzi, to ostatecznie...

  • 5. Data: 2003-08-18 17:55:00
    Od: "[D][o][m][i][n][i][k]" <l...@g...pl>

    Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał

    > Do nieregularnych wpłat się nie za bardzo nadaje... No, chyba, że mieszka
    > Łodzi, to ostatecznie...

    Dlaczego nie nadaje sie do nieregularnych wplat?

    --
    Pozdrawiam,
    Dominik.

  • 6. Data: 2003-08-18 20:45:13
    Od: Michał Rolka <m...@n...dla.spamu.mrc.homeip.net>

    [D][o][m][i][n][i][k] wrote:

    > w Łodzi, to ostatecznie...

    > Dlaczego nie nadaje sie do nieregularnych wplat?

    Do regularnych też nie; po prostu raczej jak dotąd nie ma
    nieskomplikowanego sposobu bezprowizyjnej wpłaty _gotówkowej_ na konto w
    mBanku. Wyjąwszy jeden, pilotażowy punkt w Łodzi. Patrz też
    http://www.faq4pbb.prv.pl/ (w tej sprawie trochę nieświeży...).

    Michał

  • 7. Data: 2003-08-18 21:26:25
    Od: " " <w...@N...gazeta.pl>

    Michał Rolka <m...@n...dla.spamu.mrc.homeip.net> napisał(a):
    > Jeśli wpłaty gotówkowe, to IMHO Lukas e-Konto lub Inteligo.

    ale jesli nie gotówkowe, a na przyklad ktos wpłaca Ci na konto, to mBank,
    yes. konto tanie, bezpłatna karta visa electron (wypłaty bez prowizji w
    euronetach), bezpłatne przelewy.

  • 8. Data: 2003-08-18 23:02:04
    Od: "[D][o][m][i][n][i][k]" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Michał Rolka" <m...@n...dla.spamu.mrc.homeip.net> napisał
> [...]
    > nieskomplikowanego sposobu bezprowizyjnej wpłaty _gotówkowej_ na konto w
    > mBanku. Wyjąwszy jeden, pilotażowy punkt w Łodzi. Patrz też

    To od wplaty tez jest pobierana prowizja?? Ile ona wynosi?
    Czyli nie moge isc do jakiegokolwiek banku i wpalcic pieniedzy na konto w
    mBanku bez prowizji?

    --
    Pozdrawiam,
    Dominik.

  • 9. Data: 2003-08-19 08:09:58
    Od: Pa_K <p...@p...onet.pl>

    Michał Rolka wrote:

> [...]
    > nieskomplikowanego sposobu bezprowizyjnej wpłaty _gotówkowej_ na konto w
    > mBanku. Wyjąwszy jeden, pilotażowy punkt w Łodzi. Patrz też

    Przeciez nie było mowy o wpłatach gotówkowych, tylko o regularnych bądź
    nie. Otóż mbank (w przeciwieniństwie do np. Multi) nie wymaga minimalnej
    miesięcznej kwoty zasilającej konto.
    :P

  • 10. Data: 2003-08-19 08:16:30

    Użytkownik "Pa_K" <p...@p...onet.pl> napisał
    > Przeciez nie było mowy o wpłatach gotówkowych, tylko o regularnych bądź
    > nie. Otóż mbank (w przeciwieniństwie do np. Multi) nie wymaga minimalnej
    > miesięcznej kwoty zasilającej konto.
    > :P

    akurat najbardziej interesowaly by mnie wplaty pieniezne...

    --
    Pozdrawiam,
    Dominik.