  • 1. Data: 2002-11-28 08:05:07
    Temat: Jaki bank dla spółki z o.o.?
    Od: "Wojciech W." <o...@-...onet.pl>

    Witam,

    Chciałem Was prosić o poradę w wyborze rachunku (banku) dla spółki z o.o.
    Wymagania są następujące:\
    - dostęp przez Internet
    - korzystna tabela opłat i prowizji (specyfika: mało przelewów, ale na b.
    duże kwoty)
    - możliwość dostępu np. dwóch osób o różnych poziomach uprawnień
    - dostęp do konta (pełen zakres) we wszystkich oddziałach w kraju
    - korzystne karty kredytowe dla firmy

    No i oczywiście to wszystko powinno być jak najtaniej :-) Co polecacie?

    --
    Wojtas

  • 2. Data: 2002-11-28 08:27:52
    Temat: Re: Jaki bank dla spółki z o.o.?
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    "Wojciech W." wrote:

> [...]
    > - korzystne karty kredytowe dla firmy
    >
    > No i oczywiście to wszystko powinno być jak najtaniej :-) Co polecacie?

    Jedyne co mi _w ogóle_ przychodzi do głowy z takimi wymaganiami to
    "duże" BRE. Ale też nie wiem czy wszystkie punkty spełniają:-(

    pzdr

    Tomek

  • 3. Data: 2002-11-28 08:58:16
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Jedyne co mi _w ogóle_ przychodzi do głowy z takimi wymaganiami to
    > "duże" BRE. Ale też nie wiem czy wszystkie punkty spełniają:-(

    Ja również będę dokonywał w najbliższych dniach wyboru; moje typy to:
    BRE (z oczywistych względów nie m.. czy multi) B. Handlowy, DB, Pekao
    SA. Wychodzi mi, że za przyzwoity rachunek zapłacić trzeba kilka stówek
    (2-3) miesięcznie, nawet, jak na koncie niewiele się dzieje.
    Moje wymagania:
    - obsługa transakcji HZ
    - dostęp przez Internet (z poziomu "multikesza" lub przeglądarki)
    - możliwość przygotowania zbiorczego przelewów i późniejszego akceptu
    - możliwość akceptu zgodną ze sposobem reprezentacji spółki
    - inne duperele

    Pzdr: Dogbert

  • 4. Data: 2002-11-28 13:14:48
    Od: "Wojciech W." <o...@-...onet.pl>

    Powiesz nam tu co wybrałeś?
    Chętnie posłucham też dlaczego to a nie co innego...

    Który z tych banków ma stałą opłatę za przelew powyżej jakiegoś progu?

    Wojtas

    ---

  • 5. Data: 2002-11-28 14:21:48
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Wojciech W." <o...@-...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - możliwość dostępu np. dwóch osób o różnych poziomach uprawnień
    > - dostęp do konta (pełen zakres) we wszystkich oddziałach w kraju

    Małych wymagań to ty nie masz!
    Jedyny, który może być namiastką twoich oczekiwań to InterBREsok

    Jeśli on Cię nie usatysfakcjonuje, to musisz zmniejszyć oczekiwania.

  • 6. Data: 2002-11-28 15:25:31
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisał

    > Ja również będę dokonywał w najbliższych dniach wyboru; moje typy to:
    > BRE (z oczywistych względów nie m.. czy multi)

    Pakiet MSP kosztuje chyba 140zl -interBRESOK za free. Mozna spokojnie
    wynegocjowac zmiejszenie oplat do 100zl, a nawet mniej... Duzo opcji w
    interBRESOKu + rachunkach karcianych, walutowych itd. Maja chyba
    najladniejsza karte MC Business ;-)))

  • 7. Data: 2002-11-29 08:44:17
    Od: "Wojciech W." <o...@-...onet.pl>

    A gdzie można znaleźć pełną tabelę opłata InterBREsoka? Nie mogę się tego
    doszukać na stronach.....

    Wojtek

    ---

  • 8. Data: 2002-11-29 09:35:31
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wojciech W." <o...@-...onet.pl> napisał
    > A gdzie można znaleźć pełną tabelę opłata InterBREsoka? Nie mogę się tego
    > doszukać na stronach.....

    http://www.brebank.com.pl/msp/index.jhtml?context=26
    60

    http://www.brebank.com.pl/msp/index.jhtml?context=26
    64

    Przelewy przez interBRESOKa 2,50zl

  • 9. Data: 2002-11-29 10:11:18
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Powiesz nam tu co wybrałeś?
    > Chętnie posłucham też dlaczego to a nie co innego...

    Nie zdecydowałem jeszcze, wiem jak wygląda współpraca z Pekao SA, BIG
    BG, Handlowym (d. Citi), trochę DB. BRE znam tylko od strony detalicznej.
    Ostateczną decyzję podejmę po wizytach w oddziałach, bo ze stron firm
    ustalić wszystkie koszty w sposób pewny jest praktycznie niemożliwe.
    DB biorę pod uwagę, bo mam niemieckiego partnera i byłby to gest w jego
    stronę. Firma, z któą mam umowę jest na tyle duża, że dla banku jej
    opinia o mnie może mieć znaczenie. Dostęp do konta wydaje się być OK.
    Do Handlowego mam sentyment, bo udzielił kredytu firmie, w której
    pracowałem, gdy inny bank, po dziesięciu latach współpracy odmówił, bez
    podania przyczyny. Byli elastyczni, a firma dzięki kredytowi przetrwała.
    Przeżyłem burdel i niekompetencję przy transformacji Citi > BH, ale jak
    ktoś ratuje ci dupę, to nie pytasz, czy rano mył zęby. Można z nimi,
    przy pewnym poziomie obrotów wynegocjować dobre kursy na płatności
    zagraniczne - w przyszłości będzie to miało dla mie duże znaczenie.
    Biorę pod uwagę także fakt, że Citi jest powszechnie znany, a Handlowy
    ma tradycje w obsłudze transakcji zagranicznych.
    Z Pekao SA mam nienajgorsze doświadczenia, chociaż są sztywni i nieco
    drodzy, ale wbrew temu, co sądzi wiele osób potrafią zrobić coś
    niestandardowo, trzeba wiedzieć, jak ich o to pytać (i kogo).
    BRE biorę pod uwagę ze względu na przywiązywanie wagi do szybkiego
    wprowadzania w życie zdobyczy techniki, dobrą opinię i rzetelność w
    staraniach, dotyczących informacji o produktach i opłatach. Nic mnie
    bowiem tak nie jeży,jak opłaty i prowizje wprowadzane po cichu i za
    plecami klienta.
    Będzie albo BRE albo DB, zdecyduję, jak napisałem, po bezpośredniej
    rozmowie.

    Pzdr: Dogbert

  • 10. Data: 2002-12-05 12:15:23
    Od: "Wojciech W." <o...@-...onet.pl>

    > Jedyne co mi _w ogóle_ przychodzi do głowy z takimi wymaganiami to
    > "duże" BRE. Ale też nie wiem czy wszystkie punkty spełniają:-(
    140 zł opłaty miesięcznej za prowadzenie rachunku :-( Da się to zbić? Nie
    wiecie.

    Wojtas

    ---