  • 1. Data: 2002-11-28 07:57:54
    Temat: mBank - niespodzianka
    Od: "artpen" <g...@a...prv.pl>

    Mnie wywalili jeszcze na posadzie sprzątacza - byłem za uczciwy :)))

    Artur

  • 2. Data: 2002-11-28 07:58:56
    Temat: Re: mBank - niespodzianka
    Od: "artpen" <g...@a...prv.pl>

    > Mnie wywalili jeszcze na posadzie sprzątacza - byłem za uczciwy :)))

    aha, żeby to zobaczyć musicie odwiedzić stronę
    www.mbank.com.pl

    Artur

  • 3. Data: 2002-11-28 15:50:15
    Od: <b...@p...pl>

    artpen <g...@a...prv.pl> wrote:

    > Mnie wywalili jeszcze na posadzie sprz?tacza - by?em za uczciwy :)))

    ja ukonczylem za 3 razem... przekombinowalem! :)

    --
    cyfry w adresie email to anty_spam, wytnij je piszac do mnie!

  • 4. Data: 2002-11-28 19:52:04
    Od: "Mariusz A. Jasiński" <n...@o...pl>

    artpen wrote:

    > Mnie wywalili jeszcze na posadzie sprzątacza - byłem za uczciwy :)))

    to ja już jestem wprawiony,
    tylko raz musiałem powtarzać zadanie o-))))))

    MJ