  • 1. Data: 2002-07-22 16:57:34
    Temat: Jaki bank ?
    Od: "JM" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam mały problem i szczerze mówiąc to jestem zdegustowany bankami w Polsce.
    Po raz drugi zmieniłem bank ( ING teraz Fortis). Wszędzie starałem się o
    zadłużenie na koncie.
    Szczytem w ING było to iż po 6 miesiącach posiadania konta Prestiż nie
    dostałem limitu na koncie a sama decyzja trwała cały miesiąc !!!.
    Zrezygnowałem z tego banku i założyłem konto w Foris gdzie czekam następne
    juz dwatygodnie i trochę mi się cierpliwość kończy.
    Wszystkie te banki zalatują mi komuną na kilometr.
    Czy ktoś może polecić jakiś normaly bank, gdzie klientów indywidualnych
    traktuje się jak ludzi ?
    Pozdrawiam
    JM

  • 2. Data: 2002-07-22 17:03:58
    Temat: Re: Jaki bank ?
    Od: "Jacek" <j...@p...fm>

    znam Śląski, Bph, MBank, PeKaO. Wszędzie potrzeba 7 tys kwitów na wszystko.
    Jacek

  • 3. Data: 2002-07-22 17:15:03
    Od: "JM" <j...@p...onet.pl>

    Fajnie miałem nadzieję że czasy komuny minęły bezpowrotnie.
    Najchętniej to wolałbym dostawać kasę do ręki i nie korzystać z żadnego
    banku.

  • 4. Data: 2002-07-22 17:18:27
    Od: "Jacek" <j...@p...fm>

    "święte słowa bracie"
    Jacek

  • 5. Data: 2002-07-22 17:24:39
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JM" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Fajnie miałem nadzieję że czasy komuny minęły bezpowrotnie.
    > Najchętniej to wolałbym dostawać kasę do ręki i nie korzystać z żadnego
    > banku.

    A jest jakis odgorny przymus kozystania z bankow? ;-) Skarpeta jeszcze
    odzyje ;-)

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-07-22 17:36:19
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    www.multibank.pl zobacz

  • 7. Data: 2002-07-22 17:41:00
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > A jest jakis odgorny przymus kozystania z bankow? ;-) Skarpeta jeszcze
    > odzyje ;-)

    Durexow tez nie brakuje w kioskach...

  • 8. Data: 2002-07-22 17:41:15
    Od: "minik" <m...@m...net>

    => To byla reklama <=

  • 9. Data: 2002-07-22 17:51:47
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Minik trzeba wspierac polska produkcje ;-) a wiec: "Unimil sobie zycie"
    ;-)
    > a i wiecej kasy zostanie w kieszeni ;-)

    A objety jest BFG? =)

  • 10. Data: 2002-07-22 17:52:15