  • 1. Data: 2004-01-11 16:37:19
    Temat: Jakbyco
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    to ja zyje. A i konta w mBanku jeszcze nie zaczalem otwierac. Poczekam,
    czy KB padnie w styczniu, czy nie. Troche cierpliwosci. :-P

    Bartol

  • 2. Data: 2004-01-11 16:53:08
    Temat: Re: Jakbyco
    Od: "Rafal S." <d...@w...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
    > to ja zyje. A i konta w mBanku jeszcze nie zaczalem otwierac. Poczekam,
    > czy KB padnie w styczniu, czy nie. Troche cierpliwosci. :-P

    A co z tym KB? - mam tam konto - bedzie padac????????
    Na jakiej podstawie tak sadzisz??
    A jak bank pada to co sie dzieje z dlugami ludzi w banku?? - mam tam
    kredyt :)

    RaFaL

  • 3. Data: 2004-01-11 17:03:09
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Rafal S. <d...@w...pl> wrote:
    > A co z tym KB? - mam tam konto - bedzie padac????????
    > Na jakiej podstawie tak sadzisz??
    > A jak bank pada to co sie dzieje z dlugami ludzi w banku?? - mam tam
    > kredyt :)

    Bartol sie wywrcil na slizgawce po pijaku i gada glupoty.
    KB ma sie dobrze i nie masz co sie martwic.
    Gdyby upadal - to bym przeciez powiedzial, nie? ;)

  • 4. Data: 2004-01-11 17:16:00
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Bartol sie wywrcil na slizgawce po pijaku i gada glupoty.
    > KB ma sie dobrze i nie masz co sie martwic.
    > Gdyby upadal - to bym przeciez powiedzial, nie? ;)

    Nie sluchaj. Amra prowadzi tajemnicze interesy z bankami, wiec kreci jak
    tylko potrafi. :-P

    Bartol

  • 5. Data: 2004-01-11 17:22:06
    Od: "Rafal S." <d...@w...pl>

    > tylko potrafi. :-P

    A na serio????????
    RaFaL

  • 6. Data: 2004-01-11 17:26:38
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Rafal S. <d...@w...pl> wrote:
    > A na serio????????

    Na serio - nic KB nie grozi!
    Nowe akcje objal inwestor, nowych odpisow nie beda robic a i pewnie z czasem
    beda rozwiazywac wczesniejsze rezerwy.
    Nie masz sie co obawiac.

    P.S. Ostatnio na sylwestrowym wyjezdzie dolowalem znajomego mojego
    dziewczecia.
    Jego mama pracuje w KB ;)))

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 7. Data: 2004-01-11 17:32:40
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Rafal S. napisał:

    > A na serio????????

    Nie przejmuj sie, najwyzej bedziesz musial splacic kredyt na duzo
    gorszych warunkach.

    Bartol

  • 8. Data: 2004-01-11 17:33:28
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

> [...]
    > beda rozwiazywac wczesniejsze rezerwy.
    > Nie masz sie co obawiac.
    >
    > P.S. Ostatnio na sylwestrowym wyjezdzie dolowalem znajomego mojego

    No i wyszlo szydlo z worka. Tak jak mowilem. ;-P

    Bartol

  • 9. Data: 2004-01-14 00:50:52
    Od: Krystek <k...@p...e-space.pl_>

    Bartol Partol napisał:
    > Nie przejmuj sie, najwyzej bedziesz musial splacic kredyt na duzo
    > gorszych warunkach.

    No, rzeczywiście, Bartol, nie ma się czym przejmować. Naprawdę ;-)