  • 31. Data: 2003-03-10 18:39:27
    Temat: Re: Jaka opinia cieszy sie bank Pekao SA
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "piotr" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:b4fvhg$4lm$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...
    > Mam pytanie:
    > Jaka opinia cieszy sie bank Pekao SA?

    To wspaniały bank ! Osiąga rok w rok duży zysk !
    Kosztem klientów:-(

  • 32. Data: 2003-03-10 22:11:42
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 10 Mar 2003 10:08:54 +0100), "Glenn"
    <g...@g...pl> był(a) napisał(a):

    >Ja jako klientka ;) nie mam ochoty czekać, aż jakaś firma czegoś się
    >"dorobi", po prostu jak firma czegoś się "nie dorobiła", to się przenoszę do
    >konkurencji. Czy możesz mi sensownie wytłumaczyć, dlaczego mam płacić za
    >Telepekao skoro jest x banków, które oferują ten sam zakres usług za free???

    Ogromna sieć placówek, ogromna sieć bankomatów. W tej chwili
    konkurować z tym może tylko Inteligo, ale tam masz placówki tylko do
    wpłat i działające OffLine. Tak więc masz tu w miarę tani bank z
    placówkami w całym kraju, z siecią natywnych bankomatów oraz z
    darmowymi euronetami i dostępem przez WWW. Wadą jest niskie
    oprocentowanie, jednak ROR nie służy oszczędzaniu ale obracaniu
    pieniędzmi. Zresztą, większość ,,konkurentów'' ma równie niskie
    oprocentowanie...

    BTW: Ile jest teraz w Telepekao?

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 33. Data: 2003-03-10 22:16:04
    Od: Marcin Kozłowski <s...@U...pl>

    > Stąd, że nie rozumiem niechęci niektórych do Pekao SA. To mój pierwszy
    > bank i na razie brakuje mi w nim tylko dostępu przez WWW. Ale na to
    > rada -- założyć konto Telepekao albo poczekać aż dorobią dostęp do
    > normalnych rachunków.

    moze zrozumiesz wtedy gdy zalozysz sobie jakies inne _dobre_ konto
    i zobaczysz co ono oferuje , a czesto nawet za darmo..

    i zeby nie bylo ze bez podstawnie oceniam PeKaO
    to zwykole konto tam mialem przez jakis 1 rok, nastepnie telepekao mialem
    ze 3 lata, i wlasnie je zamknalem.

    p.
    SirmarK

  • 34. Data: 2003-03-10 22:38:20
    Od: "Marceli" <m...@p...onet.pl>

    > Mam pytanie:
    > Jaka opinia cieszy sie bank Pekao SA?
    >
    > dziekuje za wypowiedzi
    Oj wszyscy oczywiscie podchodza emocjonalnie wiec ja napisze konkrety:
    Zalety:
    1. duzo bankomatow- Pekao i Euronet bez prowizji.
    2. duzo oddzialow i system ogolnopolski on-line. Czyli teoretycznie mozesz
    robic
    operacje gdziekolwiek np. zlozyc przelew.
    3. Teleserwis dobry. Numer na 0-800 wiec bezplatny, przelewy,sprawdzanie
    salda
    takze np. karty kredytowej Partner nieprzypietej do rachunku.
    4. No, pewnosc, tak szybko nie padna.

    Wady:
    1. Oplaty. Tu juz przeginaja. Prowadzenie rachunku, a minimum 60 zl za
    odnowienie
    kredytu to chyba przegieli. Pojedynczy przelew to chyba 3 zl albo i 5 zl.
    2. Nieczytelne wyciagi. Nic nie wiadomo za co to sie placilo.
    3. Teleserwis platny 5zl/miesiac i czynny tylko do 18 stej.
    4. Brak czekow. Co jak co ale ja uzywalem, mozna bylo na poczcie pieniadze
    wziazc
    i w Makro zaplacic.
    5. Kolejki w odzialach, ale najbardziej wkurzajace ze siedzi 8 pan a 2
    obsluguje klientow.
    6. Jak jestem pelnomocnikiem to nie dostane karty do bankomatu, a np. taki
    KB daje.
    7. Oprocentowanie rachunku praktycznie zerowe.
    8. A oprocentowanie debetu/kredytu paskarskie, chyba najwyzsze w kraju.

    Co by nie bylo konto zamknalem, niech inni robia na gigantyczny zysk tego
    banku
    ja juz nie bede !
    Pzdr.
    Marek

  • 35. Data: 2003-03-10 22:40:17
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > BTW: Ile jest teraz w Telepekao?

    0.5%

  • 36. Data: 2003-03-10 22:50:03
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    Glenn <g...@g...pl> wrote:

> [...]
    > przenoszę do konkurencji. Czy możesz mi sensownie wytłumaczyć,
    > dlaczego mam płacić za Telepekao skoro jest x banków, które oferują

    Czy możesz mi sensownie wytłumaczyć dlaczego ludzie kupują
    samochody marki Volvo, Saab czy Audi, skoro Daewoo Lanosem
    też się wszędzie dojedzie i to za 1/10 ceny???

    --
    Tomek

  • 37. Data: 2003-03-10 23:03:57
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Czy możesz mi sensownie wytłumaczyć dlaczego ludzie kupują
    > samochody marki Volvo, Saab czy Audi, skoro Daewoo Lanosem
    > też się wszędzie dojedzie i to za 1/10 ceny???

    Bo im się wydaje, że co drogie to dobre, i co najgorsze tak zwykle jest ;-)

    Pzdr: Dogbert

  • 38. Data: 2003-03-11 07:48:34
    Od: m...@o...pl

    > Wiesz, mieszkam w Krakowie. Mialem rachunki w Pekao. I kredyty.
    > Z Pekao nie chce miec nic wspolnego. Strata czasu, nerwow i pieniedzy.
    >
    > Pekao jest duzym i bardzo nieciekawym dla klienta bankiem.
    >
    > MichalL

    Nieciekawym? To zależy, czego się od banku oczekuje. :-)
    Ocena banku jest zawsze bardzo osobista.
    W swym krótkim (dobiegam trzydziestki) życiu miałem konta w większości polskich
    banków. Z mojego doświadczenia mógłbym wskazać wiele dla mnie gorszych od Pekao
    SA (w kolejności alfabetycznej): BGK, BPH, Citibank, Kredyt Bank, LG PetroBank,
    PBK, PKO BP, WBK...
    Mógłbym wskazać też kilka lepszych: Handlobank, ING Bank Śląski, mBank,
    Millennium, PBG...
    Czyli - co kto lubi i co jest komu potrzebne... ;-)
    Pekao wycinało mi różne dziwne numery (np. obciążali moje konto płatnościami
    internetowymi, które ktoś robił przy pomocy mojej ZASTRZEŻONEJ karty). Ale
    ostatnio na nich nie narzekam: moja doradczyni VIP jest kompetentna, system
    Pekao24 działa mi bez zarzutu, karty szybko się autoryzują. Mam spory kredyt w
    koncie, niemały limit na kartach...
    A że mają kiepskie oprocentowanie? Od tego mam eMaxa... :-)

    Pozdroovka!

    m23m

  • 39. Data: 2003-03-11 09:30:09
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Tomasz Nowak wrote:

    > Czy możesz mi sensownie wytłumaczyć dlaczego ludzie kupują
    > samochody marki Volvo, Saab czy Audi, skoro Daewoo Lanosem
    > też się wszędzie dojedzie i to za 1/10 ceny???

    I Pekao to według Ciebie Volvo bankowości ? ROTFL !
    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 40. Data: 2003-03-11 09:34:33
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Tomasz Nowak <t...@n...netventure.pl> wrote:

    > Czy możesz mi sensownie wytłumaczyć dlaczego ludzie kupują
    > samochody marki Volvo, Saab czy Audi, skoro Daewoo Lanosem
    > też się wszędzie dojedzie i to za 1/10 ceny???

    Ale żeś porównanie walnął. Pekao i Volvo. Heh. Dobre :)

    --
    Przemysław Maciuszko