  • 21. Data: 2003-03-10 07:42:38
    Temat: Re: Jaka opinia cieszy sie bank Pekao SA
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl>
    > No ale ewentualne kolejki tylko świadczą o zainteresowaniu bankiem :-)

    I o zlewaniu przez bank problemu kolejek.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 22. Data: 2003-03-10 07:56:41
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl>

    > I o zlewaniu przez bank problemu kolejek.

    Kolejki świadczą o:
    - nieświadomości klientów, że zmiana banku to nic trudnego
    - niewiedzy klientów, że otwarcie konta w innym banku to już nie
    grzeczność instytucji, jak za komuny
    - niewiedzy klientów, że historia konta to ostatnie pół roku, bank ma w
    dupie, że masz u nich konto od 10 lat
    - braku czasu na powiadmianie różnych osób/instytucji o zmianie banku i
    obawie o pomyłki z tym związane, np. przekaz wypłaty na nieistniejące
    konto - o ile bowiem klient nie nabywa prawa do kasy, do której nie ma
    tytułu prawnego, to bank takie prawo potrafi sobie "wygospodarować". bo
    jest duży i mocny.

    Dogbert

  • 23. Data: 2003-03-10 08:52:59
    Od: "Piotr Strycharz" <P...@B...computerplus.krakow.pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > z obserwacji :-P

    Źle obserwujesz. Ja jestem z Krakowa i też uważam, że Pekao S.A. jest do
    d...

    Piotr.

  • 24. Data: 2003-03-10 09:08:54
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Tristan Alder wrote:

    > To mój pierwszy
    > bank i na razie brakuje mi w nim tylko dostępu przez WWW. Ale na to
    > rada -- założyć konto Telepekao albo poczekać aż dorobią dostęp do
    > normalnych rachunków.

    Ja jako klientka ;) nie mam ochoty czekać, aż jakaś firma czegoś się
    "dorobi", po prostu jak firma czegoś się "nie dorobiła", to się przenoszę do
    konkurencji. Czy możesz mi sensownie wytłumaczyć, dlaczego mam płacić za
    Telepekao skoro jest x banków, które oferują ten sam zakres usług za free???

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 25. Data: 2003-03-10 09:15:07
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> wrote:

    > z obserwacji :-P

    No to kiepsko cos u Ciebie z ta zdolnoscia...

    > Stąd, że nie rozumiem niechęci niektórych do Pekao SA. To mój pierwszy

    Niecheci? Heh. Ja po prostu mam w sumie wiecej negatywnych doswiadczen z
    PEKAO niz pozytywnych. I wierz mi, ze nie ma to nic wspolnego z _niechecia_,
    a po prostu z _doswiadczeniami_
    Naprawde tak trudno to odroznic?

    > bank i na razie brakuje mi w nim tylko dostępu przez WWW. Ale na to

    No to niewiele Ci trzeba do szczescia...

    > rada -- założyć konto Telepekao albo poczekać aż dorobią dostęp do
    > normalnych rachunków.

    Tak tak.
    Coz - ja jako posiadacz rachunku VIP nie raz musialem czekac na wolnego
    "dyzurnego" doradce...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 26. Data: 2003-03-10 09:51:14
    Od: "Marcin Wirkus" <m...@n...com>

    hmm w słupsku to już nie ma kolejek :) luzik do kasy bez kolejki, do
    obsługi bez kolejki... i niedługo zamkną ten oddział bo nie ma klientów :)

    Marcin Wirkus

    [ turystyka: www.gory.giorgi.pl - www.nadmorzem.com ]
    [ turystyka biznesowa: www.konferencje.net ]
    [ strony www i poligrafia: www.ope.pl ]
    [ skontaktuj się z nami: i...@o...pl ]
    [ tel. +48 609 167 595, Gadu Gadu: 1122902 ]

  • 27. Data: 2003-03-10 10:56:34
    Od: wojsyl <w...@w...pl>

    piotr wrote:
    > Mam pytanie:
    > Jaka opinia cieszy sie bank Pekao SA?

    Ten bank znany jest z olewania klientow.

    --w

  • 28. Data: 2003-03-10 13:46:39
    Od: m...@o...pl

    > Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał

    > Złą, bardzo złą, tragiczną ? ;-))
    > Ps. jak nie masz wyboru, to juz IMO lepiej pkobp.

    > Tylko, ze Ty jestes jedna z trzech osób na pbb co tak myślą, reszta ma "nieco"
    > odmienne zdanie ;))
    >
    > --
    > Witek

    I co z tego? Każdy ma prawo do własnego zdania.
    Co do mnie: przez osiem lat miałem jednocześnie konta w obu tych bankach (Pekao
    SA i PKO BP). Żaden z nich mnie nie zachwycił, ale gdybym musiał wybrać,
    stanowczo wskazanie pada na Pekao SA.
    PKO BP było z mojego punktu widzenia zupełnie beznadziejne! Kiepska oferta,
    mało kompetentna obsługa i potworne kolejki...
    W Pekao SA przynajmniej nie było kolejek i panienki z okienka rozumiały co do
    nich mówię...

    m23m

    Stanowcz

  • 29. Data: 2003-03-10 14:28:19
    Od: "Adam_mb" <m...@i...pl>

    > Zle obserwujesz. Ja jestem z Krakowa i też uważam, że Pekao S.A. jest do
    > d...

    tez przez pare lat w Krakowie mialem konto w pekao sa i zniechecony kolejkami
    w oddzialach, krotkimi godzinami ich otwarcia, kolejkami do bankomatow przy
    dosc duzej ich awaryjnosci i malej liczbie - wyemigrowalem w kierunku
    lepszych ofert ;)

    --
    <xml-sig>
    Adam

  • 30. Data: 2003-03-10 18:30:27
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > z obserwacji :-P

    Hrabio !
    Mieszkam dość blisko Ciebie i rozstałem się z tym Cudnym bankiem Peako
    Chwalę zaś (być może jako nieliczny na tej grupie) PKO BP
    Ich "złote konto" jest na prawdę dobre:-)