  • 1. Data: 2004-06-04 19:46:37
    Temat: Jaką kartę do Estonii?
    Od: MapmuH <MapmuH@NIESPAMUJ!gazeta.pl>

    Proszę o radę, jaką kartę zabrać na 10 miesięcy do Estonii. Przeszukałem
    archiwum grupy, znalazłem porady odnośnie Italii, USA i Japonii, nie udało
    mi się dowiedzieć niczego o krajach, które właśnie wstąpiły do UE.
    Z góry dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2004-06-04 20:07:02
    Temat: Re: Jaką kartę do Estonii?
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    www.nordeabank.pl

  • 3. Data: 2004-06-04 20:11:14
    Od: "MH" <M...@n...com>

    Kazda Visa lub MasterCard.
    Bez roznicy.

    MH

  • 4. Data: 2004-06-05 18:43:49
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Kazda Visa lub MasterCard.
    > Bez roznicy.

    Jest różnica i to spora. Najlepsza będzie Nordea - jak już WD poradził.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2004-06-05 20:28:33
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Glenn" <g...@b...pl> napisał:
    > Jest różnica i to spora. Najlepsza będzie Nordea

    może być też lokalna nordea ;)
    http://www.nordea.ee/eng/val-index.asp?navi=frontpag
    e&lang=eng

  • 6. Data: 2004-06-06 07:52:02
    Od: MapmuH <MapmuH@NIESPAMUJ!gazeta.pl>

    ~WD, bardzo dziękuję, o taką radę chodziło.
    Jednak kurczący się świat ma swoje zalety.
    Pozdrawiam serdecznie!

  • 7. Data: 2004-06-06 09:48:43
    Temat: Chorwacja/Bułgaria/Węgry (było Re: Jaką kartę do Estonii?)
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Jak jest z akceptowalnością kart w tych krajach? Wybieram się na
    wycieczkę wakacyjną i nie wiem czy brać większą ilość gotówki, czy
    wystarczy kilka plastików.

    Pozdrawiam.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 8. Data: 2004-06-07 06:21:00
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "~WD" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości

    > może być też lokalna nordea ;)
    > http://www.nordea.ee/eng/val-index.asp?navi=frontpag
    e&lang=eng

    Wszystko zalezy od tego, skad beda pochodzily pieniadze, ktore bedziesz ta
    karta zuzywal.
    1. Jezeli z Polski -> polska Nordea.
    - wyplaty w bankomatach Nordea w Estonii bez prowizji
    - platnosci bezgotowkowe na warunkach takich samych jak kazda inna polska
    karta rozliczana w EUR
    - przelewy z konta Nordea.PL do Nordea.EE jakies grosze + przewalutowanie
    2. Jezeli z zagranicy (np. Estonia) to tamtejsza Nordea bo brak
    przewalutowan, a po powrocie do kraju sobie konto w bankomacie Nordea.PL
    oproznisz bez prowizji...;-)

    Jak znam zycie to przydadza ci sie obie....;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 9. Data: 2004-06-07 14:35:04
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Slawek Kos <s...@p...gazeta.pl> wrote:

    > - przelewy z konta Nordea.PL do Nordea.EE jakies grosze + przewalutowanie

    A skąd masz taką informację?
    Jak ja się pytałem to kosztuje tak jak każdy inny międzynarodowy.

    Sprawdzałeś doświadczalnie?

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/

  • 10. Data: 2004-06-07 16:13:34