  • 11. Data: 2003-09-24 17:08:03
    Temat: Re: Jaka karta platnicza do zakupow w Internecie
    Od: "Janusz" <j...@k...chip.usunto.pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bksb3n$uj7>

    > No to VE Inteligo.

    Chyba sie na to zdecyduje, ale mam jeszcze pewna watpliwosc
    a mianowice oferuja oni tylko karty Visa Electron informujac
    ze karty te umozliwiaja dokonywanie zakupow przez Internet.
    Natomiast karty Visa Electron wydawane w Lukasie i WBK
    nie umozliwiaja takich zakupow - informacje taka otrzymalem
    w tych bankach. Jest to wiec dla mnie nie jasne.
    Kartami Visa Electron wydawanymi w Inteligo mozna
    placic w Internecie a wydawanymi w Lukasie i WBK nie mozna ?

    --
    pozdrawiam
    Janusz

  • 12. Data: 2003-09-24 17:10:21
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    3f71cef4$...@n...vogel.pl,
    Janusz <j...@k...chip.usunto.pl>:
> [...]
    > a mianowice oferuja oni tylko karty Visa Electron informujac
    > ze karty te umozliwiaja dokonywanie zakupow przez Internet.

    Tak.

    > Natomiast karty Visa Electron wydawane w Lukasie i WBK
    > nie umozliwiaja takich zakupow - informacje taka otrzymalem
    > w tych bankach.

    Tak.

    > Jest to wiec dla mnie nie jasne.

    Ale co jest niejasne? ;)

    > Kartami Visa Electron wydawanymi w Inteligo mozna
    > placic w Internecie a wydawanymi w Lukasie i WBK nie mozna ?

    W dalszym ciagu tak :)

    Uprzedzajac pytanie - dotyczy to obu kart VE Inteligo - tej z sercem tez.
    Roznica jest taka, ze czesc zyskow banku zasila fundacje Religi.

    --
    Robert

  • 13. Data: 2003-09-24 17:19:28
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Janusz napisał:

    > Kartami Visa Electron wydawanymi w Inteligo mozna
    > placic w Internecie a wydawanymi w Lukasie i WBK nie mozna ?

    Dokładnie. To czy daną kartą można płacić w internecie czy nie zależy
    tylko i wyłącznie od banku, który ją wydał. Było kiedyś tak, że Pekao
    zablokowało możliwość zakupów przez internet dla swoich wypukłych
    chargówek, ale dzika złość części klientów szybko im ten pomysł wybiła z
    głowy.

    pzdr

    Tomek

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 14. Data: 2003-09-24 19:37:14
    Temat: Re: Jaka karta platnicza przy do zakupow w Internecie (przede wszyskim USA)
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    Janusz wrote:

    > Jestem kompletnym laikiem w tym temacie.
    > Potrzebuje karty, ktora moglbym dokonywac zaplaty
    > za zakupy w Internecie, glownie w USA ale nie tylko.
    > Prosze o rade jaka to musi byc karta oraz o sugestie
    > w jakim najlepiej banku ?

    Ekarta w mBanku? Zaletą jest to, że znacznie bardziej bezpieczna w
    porównaniu ze standardowymi kartami wypukłymi. Ale tak na prawdę, to nie
    wiem, bo chociaż mam, to nigdy jeszzce z niej nie korzystałem.