  • 1. Data: 2003-09-23 15:18:15
    Temat: Citi przed mbankiem? ;-))
    Od: "B.K." <b...@p...com>

    Czy T-lokata to lepszy wybor niz mBank? Bo tak mi wychodzi...

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-09-23 16:03:58
    Temat: Re: Citi przed mbankiem? ;-))
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Czy T-lokata to lepszy wybor niz mBank? Bo tak mi wychodzi...

    Żeby założyć likatę trzeba mieć konto w Citi, policzyłeś to?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-09-23 16:30:11
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    B.K. <b...@p...com> napisał(a):

    > Czy T-lokata to lepszy wybor niz mBank? Bo tak mi wychodzi...
    A czy nie trzeba mieć jakiegoś konta osobistego w Citi aby założyć T-lokatę?
    I czy aby nie płaci się za prowadzenie takiego konta jeśli saldo spadnie
    poniżej jakieś kwoty?
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl
    http://www.zdrapka.gsm.prv.pl

  • 4. Data: 2003-09-23 17:47:08
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 9/23/2003 6:03 PM, Użytkownik Glenn napisał:

    > Żeby założyć likatę trzeba mieć konto w Citi, policzyłeś to?

    Jesli zalozysz lokate na wiecej niz 2.500zl i zrezygnujesz z karty, to
    jakie oplaty ponosisz?

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 5. Data: 2003-09-23 17:53:17
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Jesli zalozysz lokate na wiecej niz 2.500zl i zrezygnujesz z karty, to
    > jakie oplaty ponosisz?

    Poczytaj na grupie :-))) Toip Citi się zmienia (nie pamiętam od kiedy) i
    konto będzie kosztować 4,99 bez progu 2,5k (próg wzrasta chyba do 15k). W VW
    na Pluskoncie masz 4,25 i nie musisz kombinować z saldem, ani blokować
    pieniędzy. O funduszach pieniężnych nie wspominając. Więc po co męczyć się z
    Citi?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-09-23 18:21:11
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 9/23/2003 7:53 PM, Użytkownik Glenn napisał:

    > Poczytaj na grupie :-))) Toip Citi się zmienia (nie pamiętam od kiedy)

    12.10.03

    > konto będzie kosztować 4,99 bez progu 2,5k (próg wzrasta chyba do 15k).

    Nie, CitiOne - 25.000 :> T-Lokata jest chyba do konca wrzesnia, stad
    pytanie o koszta ;>

    > pieniędzy. O funduszach pieniężnych nie wspominając. Więc po co męczyć się z
    > Citi?

    Ja tam sie nie mecze ;)

  • 7. Data: 2003-09-23 18:52:06
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Ja tam sie nie mecze ;)

    To wolny kraj :-)))) Chcesz płacić za gorszy produkt, jak możesz mieć lepszy
    za darmo, no ale to Twój wybór ;-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2003-09-23 19:07:02
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 9/23/2003 9:08 PM, Użytkownik Grzegorz Olbrys napisał:

    > Więc nie masz jednak konta w CITI :)

    Mam ;->

    > To trzeba było tak od razu ;))

    A dlaczego mialbym klamac ze nie mam?:)

  • 9. Data: 2003-09-23 19:08:10
    Od: "Grzegorz Olbrys" <g...@p...onet.pl>

    "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> wrote in message

    > Ja tam sie nie mecze ;)
    >
    > Marcin Nowakowski

    Więc nie masz jednak konta w CITI :)
    To trzeba było tak od razu ;))

    GO

  • 10. Data: 2003-09-23 20:22:14
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 9/23/2003 8:52 PM, Użytkownik Glenn napisał:

    > To wolny kraj :-)))) Chcesz płacić za gorszy produkt, jak możesz mieć lepszy
    > za darmo, no ale to Twój wybór ;-)

    Nie wiem czemu niby gorszy, poza tym, kto powiedzial ze place?:)