  • Data: 2006-03-22 10:25:47
    Temat: Re: Jaka KK?
    Od: Marcin Marski <m...@o...pl_BEZTEGO> szukaj wiadomości tego autora

    cienislaw napisał(a):

    > zastanawia mnie jedno - ze tez ludziom sie chce dla oszczednosci 38zl (bo
    > tyle bedzie Cie teraz kosztowalo wznowienie kk w mBanku), cudowac ze zmiana
    > kk...

    Wlasnie - ale z kolei znam typy zmieniajace tel kom co 3 m-ce bo jest
    gdzie lepsza oferta na karte...
    Z drugiej strony - multibank kasuje 70pln za odnowienie, ale jak pomysle
    o ilosci palowania sie ze zmiana to mi sie odechciewa. A tak to
    przynajmniej jako staly klient mam czasem mozliwosc poproszenia o cos.
    Ostatnio musialem wyplacic gotowke z karty debetowej powyzej limitu,
    zadzwonilem i jednorazowo pani mi podniosla limit.
    To mi sie podoba i dlatego w ramach lojalnosci zaplace im te 70pln jak
    co roku.

    Marcin Marski