    Date: Wed, 22 Dec 2010 19:20:19 +0100
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak zmarnować życie pracując na innych?

    (22.12.2010 18:26), Jan Werbinski wrote:
    > Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości

    > Wiesz jaka jest główna zaleta wynajmu nad posiadaniem?

    Ale zdajesz sobie sprawę że wynajem *to jest* posiadanie?

    > Jak znajdziesz
    > korzystną pracę lub kontrakt w innym kraju, to się przeprowadzasz. A tak
    > to masz problem.

    Kupione mieszkanie możesz też sprzedać (ewentualnie możesz poczekać 2
    lata, ale lepsza praca powinna ci to rekompensować) lub wynająć (a w
    czasie kryzysu więcej chętnych).

    > W najbliższych latach obecnie budowane domy będą moim zdaniem dużo
    > tańsze, bo wejdą nowe technologie grzewcze. Myślę że będzie się opłacało
    > akumulować ciepło w gruncie lub w inny sposób. Przerabianie istniejących
    > domów będzie nieopłacalne i tym samym będą one bardzo energochłonne.

    Taaa, a świstak siedzi i zawija.

    Tak samo jak koncerny paliwowe aż się rwą żeby upadać wskutek wejścia na
    rynek nowych technologii, napęd elektryczny, hybrydowy itd.... tak już
    od jakichś 30 lat jak nie więcej.

    p. m.