    From: "Artur K." <a...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak zapłacić za gaz przelewem z mBanku?
    Date: Mon, 4 Feb 2002 11:40:07 +0100

    "AR" <ar_ar(nospam)@interia.pl> wrote in message
    news:a3jteu$5hg$1@news.tpi.pl...
    > Muszę zapłacić fakturę za gaz - przelewem z mbanku

    Ja wynajmuje mieszkanie i wszystkie opłaty (oczywiście wystawione na
    właściciela ) płacę z mbanku. Wpisuję imię i nazwisko osoby na którą jest
    wystawiona faktura w polu opisu razem z numerem faktury, ew. jakieś
    dodatkowe potrzebne dane. Nie wiedziałem nawet, że można było wstawić jako
    nadawcę przelewu inną osobę i nigdy nie było problemu. Zgodnie z prawem
    wierzyciel jest obowiązany przyjąć pieniądze nawet jeśli pochodzą od osoby
    trzeciej (czyli ode mnie), więc nigdzie nie widzę problemu.