  • 1. Data: 2002-02-03 17:56:40
    Temat: Jak zapłacić za gaz przelewem z mBanku?
    Od: "AR" <ar_ar(nospam)@interia.pl>

    Cześć!

    Systuacja jest następująca.
    Muszę zapłacić fakturę za gaz - przelewem z mbanku (z przyczyn losowych)

    A tu jest problem - nie ja jestem odbiorcą widniejącym na fakturze tylko
    osoba trzecia. Co mam podać w tytule przelewu - numer ewidencyjny z faktury
    a może numer faktury? A może coś innego?

    Dzięki za odpowiedź.

    Pozdro
    AR

  • 2. Data: 2002-02-03 18:37:25
    Temat: Re: Jak zapłacić za gaz przelewem z mBanku?
    Od: Andrzej Komisarski <a...@t...net.pl.usun>

    "AR" <ar_ar(nospam)@interia.pl> napisał(a):

    >Muszę zapłacić fakturę za gaz - przelewem z mbanku (z przyczyn losowych)
    >
    >A tu jest problem - nie ja jestem odbiorcą widniejącym na fakturze tylko
    >osoba trzecia.

    To jest żaden problem. Jako nadawcę przelewu z mBanku możesz
    podać kogokolwiek. Ja tak często robię (większość moich przelewów
    tym się charakteryzuje, że nie ja w nich figuruję jako nadawca).

  • 3. Data: 2002-02-03 19:14:14
    Od: "Damian P" <d...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Andrzej Komisarski" <a...@t...net.pl.usun> napisał w
    wiadomości news:pk0r5u4sn75acbrjqj9th3tdp89ua1mtgk@4ax.com...

    > To jest żaden problem. Jako nadawcę przelewu z mBanku możesz
    > podać kogokolwiek. Ja tak często robię (większość moich przelewów
    > tym się charakteryzuje, że nie ja w nich figuruję jako nadawca).

    Od dzisiaj sie juz tak nie da. Wprowadzili zmiany.

  • 4. Data: 2002-02-03 19:17:12
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Sun, 03 Feb 2002 19:37:25 +0100, Andrzej Komisarski
    <a...@t...net.pl.usun> wrote:

    >To jest żaden problem. Jako nadawcę przelewu z mBanku możesz
    >podać kogokolwiek. Ja tak często robię (większość moich przelewów
    >tym się charakteryzuje, że nie ja w nich figuruję jako nadawca).

    Juz nie :-)
    Skonczylo sie. Dzis w nocy. Wejdz na strone i sprobuj zmienic nadawce
    przelewu :-)

    PGR

  • 5. Data: 2002-02-03 19:27:06
    Od: Andrzej Komisarski <a...@t...net.pl.usun>

    Damian P napisał(a):

    >Użytkownik "Andrzej Komisarski" <a...@t...net.pl.usun> napisał

    >Od dzisiaj sie juz tak nie da. Wprowadzili zmiany.

    O! To niedobrze. A mam jedno zlecenie stałe na cudze nazwisko.
    Ciekawe, co mi z nim system zrobi...

    --
    Andrzej Komisarski

  • 6. Data: 2002-02-03 19:37:27
    Od: "Damian P" <d...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Andrzej Komisarski" <a...@t...net.pl.usun> napisał w
    wiadomości news:0l3r5us36of0fo85c9u6lg9rqkqhhk9p5e@4ax.com...

    > O! To niedobrze. A mam jedno zlecenie stałe na cudze nazwisko.
    > Ciekawe, co mi z nim system zrobi...

    No wlasnie tez sie nad tym zastanawialem, ale ja nie mam takiego zlecenia.
    Jak bys mogl napisac jak to zlecenie teraz wyglada.

    Damian P.

  • 7. Data: 2002-02-03 19:42:53
    Temat: Odp: Jak zapłacić za gaz przelewem z mBanku?
    Od: "darecheq" <d...@t...net_ANTYSPAM (replying remove "_ANTYSPAM" from the mail address)>

    Użytkownik "Damian P" <d...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    ja zawsze wpisuję nazwisko, na które jest fakturka, w tytule, obok numeru
    fakturki.
    d.

  • 8. Data: 2002-02-03 19:53:36
    Od: Andrzej Komisarski <a...@t...net.pl.usun>

    Damian P napisał(a):

    >Użytkownik Andrzej Komisarski napisał

    >No wlasnie tez sie nad tym zastanawialem, ale ja nie mam takiego zlecenia.
    >Jak bys mogl napisac jak to zlecenie teraz wyglada.

    Zarówno zlecenie stałe, jak i przelew zdefiniowyany wyglądają po staremu.
    Nie wiem jednak, jak będzie z ich realizacją. Ale faktycznie,
    w nowych przelewach/zleceniach stałych już nie mogę zmienić nadawcy.

    --
    Andrzej Komisarski

  • 9. Data: 2002-02-04 10:40:07
    Od: "Artur K." <a...@p...com>

    "AR" <ar_ar(nospam)@interia.pl> wrote in message
    > Muszę zapłacić fakturę za gaz - przelewem z mbanku

    Ja wynajmuje mieszkanie i wszystkie opłaty (oczywiście wystawione na
    właściciela ) płacę z mbanku. Wpisuję imię i nazwisko osoby na którą jest
    wystawiona faktura w polu opisu razem z numerem faktury, ew. jakieś
    dodatkowe potrzebne dane. Nie wiedziałem nawet, że można było wstawić jako
    nadawcę przelewu inną osobę i nigdy nie było problemu. Zgodnie z prawem
    wierzyciel jest obowiązany przyjąć pieniądze nawet jeśli pochodzą od osoby
    trzeciej (czyli ode mnie), więc nigdzie nie widzę problemu.

  • 10. Data: 2002-02-04 10:58:55
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur K." <a...@p...com> napisał w
    wiadomości news:a3lpeu$om3$1@szmaragd.futuro.pl...

> [...]
    > właściciela ) płacę z mbanku. Wpisuję imię i
    nazwisko osoby na którą jest
    > wystawiona faktura w polu opisu razem z numerem

    Też tak robilem wnosząc pewne opłaty za matkę,
    wykorzystałem w pełni możliwości tego pola...do
    ostatniego zanku :-)

    > Nie wiedziałem nawet, że można było wstawić jako
    > nadawcę przelewu inną osobę

    Też o tym nie wiedziałem ...ale to trzeba byc
    namiętnym testerem ebanków ;-)

    > i nigdy nie było problemu.

    U mnie też. Przecież ten ktoś mógl wyjechac do
    Afryki na półroczne safari :-))

    Sark