  • 11. Data: 2013-07-04 22:29:00
    Temat: Re: Jak zainwestować?
    Od: PKL <s...@i...lublin.pl>

    Dnia 04.07.2013 forestdumb <...@...z> napisał/a:

    > lokata bankowa, najwieksze procenty daja banki Leszka Cz ale musisz miec 2x
    > tyle. Inne banki ok 4% jak bedzie to sie ciesz (Millenium np do niedzieli wiec
    > malo czasu).

    mi dziś w Ideabanku proponowali przedłużenie 30tyś na 4.25% na 6 miesięcy
    chyba całkiem OK jak na dzisiejsze czasy, jakby czas nie pasował, to
    3.6 w BGZ Optima jest chyba całkiem OK biorąc pod uwagę, że można wycofać kiedy się
    chce.

    można też onlie elokaty24 w skbank, po 12 lipca dają 4.5% zmienne i dość uczciwie
    podchodzą
    ze zmniejszaniem oprocentowania

  • 12. Data: 2013-07-05 09:25:09
    Od: mietek <b...@w...pl>

    W dniu czwartek, 4 lipca 2013 21:28:16 UTC+2 użytkownik Krzysztof Wocial napisał:
    > Użytkownik "Joossef" napisał w wiadomości grup

    > Fachowa to ona była parę lat temu.
    >
    > Teraz jest wisienkowa i okupowana przez poszukiwaczy rozdawanych przez
    >
    > banki gadżetów oraz polujących na grouponowe "okazje"
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > Joossef
    >

    > A co sądzicie o tej ofercie?
    >
    > http://livesmarter.pl/lionsbank-lokata-bonjour-5-5-p
    rocent-3-miesiace-bez-zakladania-konta/#more-2447

    nic lepszego aktualnie nie znajdziesz. Ba, nic, co by sie zblizylo do tego wyniku (ew
    opisywane tam Noble ale to ta sama liga)
    takze nic tylko brac.

  • 13. Data: 2013-07-07 14:39:05
    Od: "Malec" <...@M...pl>

    Dziękuję.

    > można też onlie elokaty24 w skbank, po 12 lipca dają 4.5% zmienne
    > i dość uczciwie podchodzą ze zmniejszaniem oprocentowania
    Chciałem skorzystać z tej lokaty ale nie mogę na stronie
    http://www.skbank.pl/elokata24
    naleźć miejsca, w którym można lokatę założyć.
    Czy mógłbyś podpowiedzieć gdzie kliknąć?
    W komunikacie jest podany dzienny limit przyjmowanych wniosków
    jako 100 oraz oprocentowanie:
    4.75% do 11 lipca
    4.50% po 12 lipca.
    Czy to oznacza, że jutro od rana będzie znowu dostępna pula 100
    wniosków?
    Dlaczego w swoim poście od razu podałeś oprocentowanie po 12 lipca?
    Czy wcześniej lokata jest niedostępna, a jeśli tak, to dlaczego?

    Malec

  • 14. Data: 2013-07-07 17:20:31
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 7 Jul 2013 14:39:05 +0200, Malec napisał(a):

    > Chciałem skorzystać z tej lokaty ale nie mogę na stronie
    > http://www.skbank.pl/elokata24
    > naleźć miejsca, w którym można lokatę założyć.
    > Czy mógłbyś podpowiedzieć gdzie kliknąć?

    Kliknij w zielony napis "Wypełnij wniosek online"

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 15. Data: 2013-07-07 17:25:35
    Od: "Malec" <...@M...pl>

    > Kliknij w zielony napis "Wypełnij wniosek online"

    Na pewno na stronie j.w.? Jeszcze raz obejrzałem
    tę stronę cm po cm i nie znalazłem. Zresztą gdyby
    był, to nie zadawałbym tego pytania na grupie. :-)

    Też pozdrawiam
    Malec

  • 16. Data: 2013-07-07 17:57:23
    Od: "Malec" <...@M...pl>

    > Kliknij w zielony napis "Wypełnij wniosek online"

    Znalazłem, nie zielony tylko szary, wewnątrz zakładki
    Korzyści/Opis.
    Chyba im nie zależy żeby klienci zakładali lokaty online. :-)

    Dzięki i pozdrawiam
    Malec

  • 17. Data: 2013-07-07 19:35:48
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 7 Jul 2013 17:57:23 +0200, Malec napisał(a):

    > Znalazłem, nie zielony tylko szary

    U mnie był i wciąż jest zielony!
    Szara jest cała reszta strony.

  • 18. Data: 2013-07-08 20:52:21
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Chris94 napisał(a) w wiadomości: <51d9a6f7$0$1448$65785112@news.neostrada.pl>...

    >U mnie był i wciąż jest zielony!
    >Szara jest cała reszta strony.

    Kwestia przeglądarki?
    A może to nie strona banku...

    Arek

  • 19. Data: 2013-07-09 00:14:16
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 8 Jul 2013 20:52:21 +0200, Arek napisał(a):

    > Kwestia przeglądarki?

    Też to brałem pod uwagę i dlatego sprawdzałem, ale u mnie ta strona
    wygląda jednakowo na Firefoxie, IE i Chrome.

  • 20. Data: 2013-07-09 13:18:11
    Od: "Malec" <...@M...pl>

    U mnie naprawdę to jest szare przez co
    nie wyróżnia się spośród tekstu przed i po.
    Już złożyłem wnioski i wpłaciłem.

    Pozdrawiam
    Malec