eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak w Getin Banku zalatwialem czekalem i nic nie zalatwilem › Re: Jak w Getin Banku zalatwialem czekalem i nic nie zalatwilem
  • Data: 2007-05-14 19:54:29
    Temat: Re: Jak w Getin Banku zalatwialem czekalem i nic nie zalatwilem
    Od: w...@a...pl (Wemif) szukaj wiadomości tego autora

    Józef <j...@n...gazeta.pl> wrote:

    > Czy wy też zakładając to konto mieliście takie przygody i czy też tyle to
    > trwało?

    U mnie tez. Za kazdym razem gdy tam jestem, to panie, co prawda mile sa,
    ale nic nie wiedza, musza pytac kierownika lub dzwonic do doradcy.
    TAN lezal podobno w sejfie :) i tez musialem czekac, ale w sumie z 15 minut
    to zabralo.

    W ogole, w tym banku wszystkie umowy/zamowienia na karte itp.
    wypelniane sa recznie, na gotowych drukach, a potem dopiero wpisywane do
    komputera - zamiast wpisac i wydrukowac gotowa umowe - przez to zabiera
    to 2 razy wiecej czasu.

    a.