    From: "wkg" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak uwolnić się od PBK???!!!
    Date: Sat, 5 Jan 2002 15:51:11 +0100

    >Wymy?łiłem, że na razie będę przelewał cał? kasę z konta w PBK na konto w
    >Multi i w ten sposób przez trzy miesi?ce zapracuję sobie na linię
    kredytow?.
    >Ale może kto? zna sposób, jak inaczej obej?ć tych bankowych wymuszaczy
    haraczu
    >z PBK (obecnie już BPH-PBK)?
    >--

    Witam

    Właśnie robie to samo.

    Twój sposob jest niezły. Oczywiście celem spłacenia linii kredytowej możesz
    natychmiast przelać kase z powrotem z multibanku do PBK.

    Ale możesz też poprosić najmilsza z "panienek z okienka"o podstemplowanie
    wyciągów, które do ciebie przychodza co miesiąc. Pytałem w multibanku -
    uznają.
    Jest jeszcze jedno wyjscie - poprosic multibank o wystąpienie do PBK o ocenę
    twojej zdolności kredytowej. W PBK mowisz, ze to ci potrzebne do wziecia
    kredytu (to sposób podsuniety mi przez pracownikow PBK zawstydzonych
    radosnymi pomyslami wlasnego pracodawcy). Kosztuje to chyba 50 PLN. Pytanie
    tylko, czy to wystarczy w multibanku - trzeba do nich zadzwonic i zapytac.

    pzdr
    wkg