  • Data: 2003-12-10 21:16:25
    Temat: Re: Jak traktują klientów w mbanku
    Od: "robert" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 2 grudnia wysłałem im tą umowę poleconym, ale dzisiaj (10.12) powiedziano
    mi,
    > że jeszcze umowy nie ma.

    Ja mialem podobdny przypadek - bankomat zatrzymal mi karte, wiec musialem
    sobie wyrobic nastepna. Na szczescia ja dostalem do domu ten aneks do umowy
    zwiazany z wejsciem w zycie Ustawy .....
    Bez otrzymania przez Bank podpisanego Aneksu, nie mogla przyjac zamowienia
    na nowa karte .... (system im tego nie przyjmowal)
    Wyslalem zwyklym listem podpisany aneks w niedziele, do piatku go jeszcze
    nie otrzymali (twierdzili, ze poczta zastrzega sobie 10 dni na dostarczenie
    zwyklej przesylki), wiec zadzwonilem do nich 10 dnia, z nastawieniem, ze jak
    go jeszcze nie maja, to rozkrece tam siwy dym.
    Oczywiscie jak zadzwonilem, Aneks nie byl jeszcze zarejestrowany, ale mLinka
    "wziela mnie na hold", sprawdzila, przeprosila ze musialem czekac, i
    powiedziala za Aneks jest juz w Banku, tylko jescze nie zarejestrowany. Ale
    przyjmnie ode mnie zamowienie na nowa karte.

    I co ja mam teraz zrobić, jeśli na gwałt potrzebuję kasy z mego konta?.
    Mi radzili przelac srodki na inny rachunek, jak stwierdzilem, ze nie
    posiadam bo mi nie potrzebne 2, nie mieleli zadnych argumentow...
    Na szczescie mam jeszcze karte kredytowa ....

    >Pewnie jak ta umowa wreszcie do nich dotrze, będą mi przez kolejne 2
    tygodnie wysyłać nową kartę.

    Do mnie karta dotarla 3 dnia po przyjeciu zamowienia przez Bank. Cala ta
    "operacja" od wyslania Aneksu do otrzymania nowej karty trwala w moim
    przypadku 2 tygodnie ...

    Robert