  • Data: 2004-02-06 17:27:41
    Temat: Re: Jak to jest z tymi informacjami RZEPY.
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > A w jenach jeszcze nizsze bedzie ;)
    > Tensor Euro to euro, a CHF to CHF

    Amra nie rób ze mnie idioty, który nie wie, że w Tych krajach jest EURO. Z
    Twojej odpowiedzi wynika jednak, że kredyty w CHF np. w Niemczech są
    oprocentowane tak jak Polsce. Jeżeli tam, to czemu Niemcy biorą droższe kredyty
    w EURO. A może nie biorą. Nie nie rozumiem. Oświeć mnie w tej materii ale nie
    obrażaj.

    Pozdrowienia Tensor1