  • 11. Data: 2006-12-29 17:20:30
    Temat: Re: Jak to jest z tymi bankami
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    piotrek_priv napisał:
    > Mam nadzieję, że nie chciałeś nas tym postem przekonać, że rynek bankowy
    > rządzi sie prawami wolnego rynku?
    >
    > Właściwsza odpowiedź na pytanie "dlaczego jest tyle różnych banków": bo
    > dokładnie tyle zostało dopuszczonych do interesu przez różnorakie
    > komisje...

    No wiesz, ale to tak jest ze wszystkimi usługami na których prowadzenie
    potrzebne są koncesje, pozwolenia, etc.

    K.

  • 12. Data: 2007-01-02 10:14:45
    Od: piotrek_priv <p...@o...pl>

    Krystek napisał(a):

    > No wiesz, ale to tak jest ze wszystkimi usługami na których prowadzenie
    > potrzebne są koncesje, pozwolenia, etc.
    >
    > K.
    Jasne - to była taka moja refleksja na temat naszej "gospodarki
    wolnorynkowej" i naszego sektora bankowego, który jest dla wielu chlubą
    naszej "transformacji wolnorynkowej".
    pzdr,

  • 13. Data: 2007-01-06 13:06:33
    Od: m...@g...com

    piotrek_priv wrote:

    > Jasne - to była taka moja refleksja na temat naszej "gospodarki
    > wolnorynkowej" i naszego sektora bankowego, który jest dla wielu chlubą
    > naszej "transformacji wolnorynkowej".

    Ale co ty byś chciał, żeby każdy pan Kazio mógł założyć bank, tak jak punkt
    naprawy obuwia?

    p. m.

  • 14. Data: 2007-01-13 22:59:54
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 06 Jan 2007 14:06:33 +0100, m...@g...com wrote:

    >Ale co ty byś chciał, żeby każdy pan Kazio mógł założyć bank, tak jak punkt
    >naprawy obuwia?

    Tak. Ustalić warunki, jakie musi spełniać i zabezpieczenia, jakie musi
    mieć i pozwolić - gdy tylko spełnia. Po co jeszcze zgoda jakiegoś
    komitetu?

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski