eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak to jest z odsetkiem osób spłacających KK w grace period? › Re: Jak to jest z odsetkiem osób spłacających KK w grace period?
    Subject: Re: Jak to jest z odsetkiem osób spłacających KK w grace period?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: z <...@...pl>
    Date: Tue, 30 Aug 2016 13:16:14 +0200

    W dniu 2016-08-30 o 13:06, Lisciasty pisze:
    > No to chyba oczywiste? Ludziki używają kart a potem
    > bezczelnie płacą w terminie, unikając odsetek, przez co wydawca karty
    > nie zarabia (pomijając haracz od sklepu za zakupy). Stąd lament,
    > że biznes słabo idzie, tzn. "nie rozwija się" :P

    Ja nie używam a gdybym używał to też w minimalnym stopniu żeby nie
    płacić tych ogromnych procentów. Nie stać mnie jestem biedny i każdą
    złotówkę oglądam dwa razy :-)
    To jest dowód na to ludzie są mądrzy i nie dają się omamić łatwą gotówką.
    A że uczyli się przez lata bezczelnego naciągania drobnymi druczkami
    przez banki to inna sprawa.
    Teraz banki muszą wejść na wyższy poziom sztuczek socjotechnicznych czy
    psychologicznych lub ..........
    obniżyć opłaty.

    Jak myślicie którą opcje wybiorą? :-)