    From: witek <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak to jest z linkami własnymi na pl.biznes.banki?
    Date: Sun, 24 Jul 2016 23:03:45 -0500

    On 7/24/2016 4:58 AM, k...@g...com wrote:

    > oświecisz mnie czy można pisać z news interia bez konieczności konfigurowania
    czytnika?

    Nie no co ty.
    To są newsy z krwi i kosci po nntp a nie jakies bramki www.

    > bo za czasów news na gazecie, to po prostu logowałem się na konto i stamtąd mogłem
    pisać czy to z domu czy z pracy.
    eee, wstydz sie.

    > bo czytnik jest przypisany do konkretnego urządzenia, a przez www to można
    pisać/czytać z kompa, lapka, tabletu, telefonu itp.
    to sobie skonfiguruj na kazdym z nich.

    > bo sam news.interia.pl jest nieosiągalny,

    w jakim sensie?
    http://news.interia.pl nie działa.
    No nie działa bo to nie ta bajka czyli nie ten port i nie ten protokol.

    przynajmniej u mnie, ale może trzeba zrobić jakiś hocki klocki po
    zalogowaniu się do interii i będzie to już działać?

    nie. jak wyzej.
    wymaga czytnika