  • Data: 2002-01-03 16:48:43
    Temat: Re: Jak tam EURO w bankomatach
    Od: Shot <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    MK pisze:

    > Użytkownik "Shot" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > A ja zawsze myslalem, ze orzelek jest na rewersie ;-P

    No właśnie o to mi chodzi - orzełek jest na stronie *przedniej* monety, czyli
    na *awersie*. Na *rewersie* (reszce) jest nominał - i jest to strona *tylna*.

    Wiem, że jest to sprzeczne z codziennym użyciem (i stąd zapewne wszelkie tego
    typu pomyłki), ale tak właśnie jest. Strona przednia to ta identyfikująca
    wystawcę monety (zazwyczaj kraj, z którego ona pochodzi) - tak jest
    "politycznie poprawniej". :o)

    Pozdrav
    -- Shot
    --
    Język najlepiej znany wszystkim programistom to przekleństwa.
    ta i inne sygnaturki: http://shot.pl/