    From: "Taddy" <c...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sat, 7 Jan 2006 09:19:28 +0100

    > Decyzja jest genialna i chyba nikt nie ma watpliwosci czy mozna ja
    > w jakis sposob podwazyc. Tobie probowali kwestionowac?
    >
    > Do GIOGO zadzwonie na pewno.

    Ja zrobiłem tak: poszedłem do odpowiedniego dyrektora i zaproponowałem mu
    spłatę całości zadłużenia w zamian za rabacik w odsetkach i natychmiastowe
    usunięcie moich danych z BR, a jeśli nie, to rozłożenie na raty na 2-4 lata.
    Zgodził sie :-) Po prostu jak spłacisz natychmiast to takiemu dyrektorkowi
    wzrasta ściągalność i moze sie pochwalić tym przed szefami, a układem
    ratalnym nie bardzo. Oczywiscie mialem ze sobą to pisemko z GIODO i jak
    przeczytał to rura mu trochę zmiękła. Po raz kolejny okazuje sie, ze
    najważniejsze jest to z kim sie rozmawia i używanie argumentów ważnych dla
    rozmówcy, a nie tylko dla ciebie.
    Do GIODO nie bardzo masz po co dzwonić bo ich stanowisko masz wyraźnie na
    piśmie. NAtomiast do ZBP jak najbardziej, bo ja nawet nie poznałem ich
    oficjalnego stanowiska w tej sprawie, bo panienka w banku moze twierdzić to
    co ją nauczyli 3 lata temu na szkoleniu, a w ZBP mogą mieć inne zdnie na ten
    temat, a kazdy bank, który jest w ZBP musi sie dostosować do procedur w ZBP
    i opinia panienki z okienka, a nawet dyrektorka nie mają tu znaczenia.
    Powodzenia i trzymam kciuki, da sie to zrobić, uwierz w siebie i w siłę
    swoich pieniędzy!! :-)))
    Taddy