  • 1. Data: 2004-01-03 23:16:29
    Temat: Jak przelac..
    Od: "Wojtek" <z...@p...onet.pl>

    W jaki sposob powinienem przelewac pieniadze na konto w PKO BP, tak aby kwota
    ta byla wliczana do zdolnosci kredytowej wlasciciela?

    Mam do dyspozycji mbank i inteligo.

    Czy np. rodzaj przelewu, np. "Wypłata" cos zmieni?

    pozdrawiam
    Wojtek

  • 2. Data: 2004-01-04 11:36:25
    Temat: Re: Jak przelac..
    Od: "noe" <brak@ANTYSPAM/konto.pl>

    Musi wyjsc z konta firmowego z tekstem ,,wynagrodzdzenie"

  • 3. Data: 2004-01-04 12:41:28
    Od: "Wojtek" <z...@p...onet.pl>

    > Musi wyjsc z konta firmowego z tekstem ,,wynagrodzdzenie"

    Nie mam do dyspozycji konta firmowego :(

    nie ma innego wyjscia?

    pozdrawiam
    Wojtek

  • 4. Data: 2004-01-04 13:43:21
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 4 Jan 2004 13:41:28 +0100,
    osoba podpisana: Wojtek <z...@p...onet.pl>
    napisała:

    > Nie mam do dyspozycji konta firmowego :(
    >
    > nie ma innego wyjscia?

    Ale jak bank przy przelewie z innego banku wykryje, ze konto w innym
    banku nie jest firmowe?

    KJ

    --
    The world is coming to an end. Please log off.

  • 5. Data: 2004-01-04 14:16:38
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik noe <brak@ANTYSPAM/konto.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bt8trr$rh3$...@a...dialog.net.pl...
    > Musi wyjsc z konta firmowego z tekstem ,,wynagrodzdzenie"

    Przepraszam za głupie pytanie (bo na pewno takie jest): skąd obcy bank wie,
    że przelew nadchodzi z konta firmowego?

  • 6. Data: 2004-01-04 17:32:59
    Od: "Wojtek" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > napisał:bt8trr$rh3$...@a...dialog.net.pl...
    > >

    > Przepraszam za głupie pytanie (bo na pewno takie jest): skąd obcy bank wie,

    No wiec wlasnie.

    Czy ktos odpowie na moje pytanie?

    pozdrawiam
    Wojtek

  • 7. Data: 2004-01-04 18:29:53
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Wojtek" <z...@p...onet.pl> wrote in message
    > Czy ktos odpowie na moje pytanie?

    Spytaj w obcym banku :)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 8. Data: 2004-01-04 19:11:28
    Od: "Wojtek" <z...@p...onet.pl>

    > "Wojtek" <z...@p...onet.pl> wrote in message
    > wie,
    >
    > Spytaj w obcym banku :)

    Ale jak przelac do pko bp kase, zeby zdolnosc kredytowa wlasciciela konta sie
    zwiekszyla. Tzn. jak mam regularnie przelewac pieniadze.

    Zlecenie stale chyba tego nie zalatwia. W mbank mozna wybrac rodzaj przelewu,
    np. wyplata, ale nie wiem czy to ma sluzyc tylko mojej wygodzie, czy tez kasa
    idzie z jakims oznaczeniem...

    Wojtek

  • 9. Data: 2004-01-04 20:50:55
    Od: n...@p...onet.pl

    > Ale jak przelac do pko bp kase, zeby zdolnosc kredytowa wlasciciela konta sie
    > zwiekszyla. Tzn. jak mam regularnie przelewac pieniadze.
    Jeśli masz na myśli zdolność na podstawie wpływów,
    to MZ (popartym doświadczeniem) obecnie nie ma znaczenia jak,
    ważne że wpływy będą i bedą w miarę systematyczne.
    Np. DSD (dopuszczalne saldo debetowe) liczy automat,
    (na przełomie każdego miesiąca)
    na podstawie śr. wpływów z poprzednich 3 m-cy
    i nie ma znaczenia z jakim tytułem one spłynęły.
    Kiedyś (>2lata temu) przelewy własne były traktowane
    jako wpływy 'wybrakowane' i np. nie powodowały automatycznego odnowienia
    kredytu odnawialnego, ale po 'ludzkiej interwencji' też wystarczały.
    Przypuszczam, że wtedy przelewy były księgowane ręcznie
    i wtedy już w samym PKO był im przypisywany atrybut 'pobory'

    > Zlecenie stale chyba tego nie zalatwia. W mbank mozna wybrac rodzaj przelewu,
    > np. wyplata, ale nie wiem czy to ma sluzyc tylko mojej wygodzie, czy tez kasa
    > idzie z jakims oznaczeniem...

    NIMW, protokół elixiru nie przewiduje takiego 'extra oznakowania' przelewu

    > Wojtek
    St.

  • 10. Data: 2004-01-04 21:46:03
    Od: zenek <z...@w...pl>

    Użytkownik Wojtek napisał:

    > W jaki sposob powinienem przelewac pieniadze na konto w PKO BP, tak aby kwota
    > ta byla wliczana do zdolnosci kredytowej wlasciciela?

    musisz dowiedzieć się w tym banku w którym starasz się o kredyt jak
    długi okres biorą pod uwagę badając stałe wpływy na rachunek.
    A potem przelewać przez te powiedzmy 6 czy 12 miesięcy podobną kwotę
    z dopiskiem "wynagrodzenie za m-c XX"