  • Data: 2022-04-27 18:40:25
    Temat: Re: Jak powstaje WIBOR?
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa-27-kwietnia-2022 o 18:04, Kamil Jońca pisze:

    > Nie, nie, nie. Ty twierdzisz, że banki powinny skalkulować
    > oprocentowanie (=cenę) kredytu na 30lat, tak zeby była stała i żeby im
    > się to jakoś opłacało.

    Skoro odważają się dawać kredyt na tyle lat to chyba wiedzą w co się
    pakują. Wiedzą? ;-)

    > Skoro to takie proste to powiedz mi jak skalkulujesz cenę owego chleba
    > za rok (już nawet nie chcę kalkulacji na 30 lat)

    Jeśli piekarnia oferowałaby umowę na dostarczanie chleba przez rok...

    Firma w której pracuję (drukarnia) wygrała duży przetarg na całoroczne
    zlecenia. Za konkretną kwotę.

    Była pandemia, kryzys i wojna...

    Myślisz że jeśli papier podrożał to wg WIPIERU Klient płaci teraz kwoty
    wyższe niż te zapisane w umowie?

    jak widzisz za się tak funkcjonować. Nie trzeba mieć zawsze krytego
    tyłka przez kolesi z sejmu.

    Żyj pełnią życia uwolnij się z więzów ;-)