  • Data: 2005-05-17 17:46:43
    Temat: Re: Jak potroić kapitał w 5 lat
    Od: "mandragor" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Inwestor" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:d6clif$7j3$1@inews.gazeta.pl...
    [cut...]

    > Patrząc z rozpaczą na niskie oprocentowanie lokat bankowych zacząłęm
    szukać
    > alternatywnych sposobów zarabiania. Jednym z nich jest numizmatyka jako
    > inwestowanie.
    > Po przemyśleniu za i przeciw wykluczyłem kupowanie sztabek ze złota ( za
    duża
    > marża + zbyt duża zależnośc od kursu $ i Au na rynkach światowych) i
    uznałem,
    > że znacznie mniejszym ryzykiem byłoby zajęcie się monetami.
    [cut...]

    Obecnie jest to nieopłacalne wszyscy raczej się pozbywają monet, a ceny ich
    spadają,
    co wiąże się bezpośrednio ze stanem gospodarki polskiej i powszechnym
    ubożeniem Polaków.
    Tak, monety to była dobra inwestycja przed wprowadzeniem na nie VAT'u i gdy
    ludzie mieli
    jeszcze pieniądze na ich kupno. A teraz będzie kryzys przez kilka nastepnych
    lat, jeżeli chodzi
    o zarabianie na monetach.
    Co do ryzyka fakt jest niewielkie, zamrozisz kapital w monetach na kilka lat
    i zyskasz lub stracisz
    10-20%. Równie dobrze możesz wpakować do skarpety walutę obcą np. USD albo
    pójdzie
    w górę albo w dół.

    mandragor