  • 11. Data: 2004-03-06 20:47:24
    Temat: Re: Jak placic na Slowacji?
    Od: "ndriu" <a...@z...org>

    Olek wrote:
    > 2. Placic na miejscu karta (Visa el mBank)?

    Przypomniala mi sie moja przygoda z placeniem karta na Slowacji (visa el
    PKO BP)
    bedac w gorach w dlugi weekend majowy postanowilem przy okazji odwiedzic
    Slowacje, jakos tak wyszlo ze nie wymienilem sobie w Polsce waluty i
    postanowilem zaplacic karta, wszystko bylo ok. Po powrocie do domu
    czekalem kiedy mi sciagna z konta, potem juz o tym zapomnialem, az chyba
    komus sie przypomnialo bo pieniadze za ta transakcje sciagneli mi
    dopiero jakis miesiac temu ;)

    pozdrawiam
    Andrew

  • 12. Data: 2004-03-07 09:57:24
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "ndriu" <a...@z...org> napisał w wiadomości

> [...]
    > czekalem kiedy mi sciagna z konta, potem juz o tym zapomnialem, az chyba
    > komus sie przypomnialo bo pieniadze za ta transakcje sciagneli mi

    Hehe, ja już chyba dostałem buty w prezencie od Słowaków, bo już z rok nie
    ściągnęli ceny ;]

    Pozdrawiam,
    Washko