eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak obliczyć raty + odsetki przy wcześniejszej spłacie kredytu › Re: Jak obliczyć raty + odsetki przy wcześniejszej spłacie kredytu
  • Data: 2003-02-27 13:56:00
    Temat: Re: Jak obliczyć raty + odsetki przy wcześniejszej spłacie kredytu
    Od: "Piotr Strycharz" <P...@B...computerplus.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <t...@p...onet.pl> wrote in message
    news:4cc1.000009c4.3e5df901@newsgate.onet.pl...
    > [... ciach obliczenia ...]
    Dzięki
    Też tak dokładnie myślałem. Tylko niech mi ktoś wytłumaczy, dlaczego
    panienka mi tego nie potrafiła powiedzieć, a nawet kłamała. Wyraźnie
    powiedziała, że część odsetkowa raty pozostaje niezmieniona. Może
    niedouczona...
    Natomiast rzeczywiście mówiła, że jeśli się o to wyraźnie poprosi, to można
    zmienić sobie wysokość rat po _znacznych_ wcześniejszych wpłatach. Celowo
    podkreślam, bo to wynikło gdy mówiłem o kwotach wcześniejszej spłaty rzędu
    60000.
    A i taka sprawa techniczna. Załóżmy okrągłe liczby: nieruchomość 100 000.
    Czyli muszę mieć 20000. Bank mi daje 80000. Gdzie jest ukryta prowizja
    (1600) ? Dostanę w rzeczywistości 78400 czy 81600, czy też 80000 i muszę
    wpłacić 1600 zł ?

    Piotr.