  • 1. Data: 2012-10-11 08:47:50
    Temat: Jak nakarmić wiewiórki?
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    Czu przelew natychmiastowy z mojego konta w Syncu wystarczy wiewiórkom, żeby
    zapłaciły premię? Przelew przychodzi z konta firmy Bluemedia a w tytule przelewu mogę
    napisać "Wynagrodzenie". Teoretycznie warunki spełnione.

  • 2. Data: 2012-10-11 11:41:04
    Temat: Re: Jak nakarmić wiewiórki?
    Od: disnej <d...@g...com>

    z tego co pamietam to wystarczy zwykly przelew z dowolnym tytulem

  • 3. Data: 2012-10-11 12:31:29
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 października 2012 11:41:05 UTC+2 użytkownik disnej napisał:
    > z tego co pamietam to wystarczy zwykly przelew z dowolnym tytulem

    Hmm... To po jaką cholerę piszą w regulaminie o wynagrodzeniu i koncie firmowym?

  • 4. Data: 2012-10-11 12:36:15
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Piotr Hołda <p...@g...com> writes:

    > Hmm... To po jaką cholerę piszą w regulaminie o wynagrodzeniu i koncie firmowym?

    Żeby móc, wycofać MB z własnych przelewów.

    KJ

    Keyboard error press F1 continue

  • 5. Data: 2012-10-11 16:58:39
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-11 12:31, Piotr Hołda pisze:

    > Hmm... To po jaką cholerę piszą w regulaminie o wynagrodzeniu i koncie firmowym?
    Bo to są odrębne sprawy.
    1. Musi być przelew wynagrodzenia/emerytury,
    2. premia 1% jest naliczana od jednego, najwyższego przelewu. Może być
    od siebie samego, byle z innego banku.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 6. Data: 2012-10-11 19:38:54
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Gdzie to tak Daja?

  • 7. Data: 2012-10-11 19:43:35
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 11 Oct 2012 16:58:39 +0200, SQLwiel napisał(a):

    > 1. Musi być przelew wynagrodzenia/emerytury,
    > 2. premia 1% jest naliczana od jednego, najwyższego przelewu. Może być
    > od siebie samego, byle z innego banku.

    "6. Podstawę naliczenia Premii stanowią wpływy
    środków pieniężnych na Konto Uczestnika
    pochodzące z rachunków prowadzonych przez inne
    banki lub przez Bank, z wyjątkiem wpływów
    z rachunków prowadzonych:
    przez jakikolwiek bank na rzecz Uczestnika"

    Być może praktyka jest inna, ale regulamin jakby zaprzecza temu, co
    napisałeś (na marginesie, niedawno była zmiana regulaminu).

    AK

  • 8. Data: 2012-10-11 19:52:40
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-11 19:43, Andrzej Kubiak pisze:

> [...]
    >
    > Być może praktyka jest inna, ale regulamin jakby zaprzecza temu, co
    > napisałeś (na marginesie, niedawno była zmiana regulaminu).

    Nie zaprzeczam. Może Twoje na górze. Ja-tam na wszelki wypadek * z żoną
    ;) Kiedyś na pewno działało lanie z własnego konta w innym banku, bo
    sprawdzałem. Technologia sprawdzania: przelać z własnego konta w innym
    b. 5k i niezależnie przelać z konta cudzego w innym b. 4.99k i zobaczyć
    jaka premia wpłynie. Mnie już się nie chce. Niech ktoś sprawdzi i zapoda.
    Choć i tak na pewno lada miesiąc to wyłączą, bo to ch.e.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 9. Data: 2012-10-11 21:41:32
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-10-11 16:58, SQLwiel pisze:

    > Bo to są odrębne sprawy.
    > 1. Musi być przelew wynagrodzenia/emerytury,

    tutaj bym polemizował

    > 2. premia 1% jest naliczana od jednego, najwyższego przelewu. Może być
    > od siebie samego, byle z innego banku.

    a optima łapię się tutaj ??

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 10. Data: 2012-10-11 22:12:04
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2012-10-11 19:52, SQLwiel pisze:
    > Kiedyś na pewno działało lanie z własnego konta w innym banku, bo
    > sprawdzałem.

    Nadal działa. Ale skończcie już o tym bo w końcu ukrócą ;)

    pzdr
    Zyga