  • Data: 2004-05-11 15:12:55
    Temat: Re: Jak najtaniej wysłać dolary z USA do Polski?
    Od: "grusia" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeżeli będziesz miał Social Security, to załóż sobie konto w dowolnym
    > banku. Pod koniec zamykając konto możesz zlecić przelew do Polski.

    tu kolega mądrze mówi. zależy do jakiego stanu lecisz, ale ja np. byłem w
    Connecticut i People's Bank (lokalny, mały zasięg) nie pobierał żadnych opłat
    za prowadzenie takiego konta i dodatkowo wydawał wypukłą MC. kolega przelewał
    pieniążki do Polski (potrzebował numer SWIFT ze swojego banku, którym było
    pekao sa), zapłacił za to ok.50$ - ja przewiozłem wszystko po kieszeniach i nic
    mnie to nie kosztowało ;)