  • 11. Data: 2005-06-17 23:03:46
    Temat: Re: Jak moge sprzedawać na eBayu?
    Od: zet <z...@z...pl>

    Gdzie tak jest napisane ?

  • 12. Data: 2005-06-18 06:35:22
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    zet <z...@z...pl> wrote:

    > Gdzie tak jest napisane ?

    This User Agreement applies to users in all European Union
    countries where the PayPal "send only" service is offered. These
    are Cyprus, Czech Republic, Estonia, Hungary, Latvia, Lithuania,
    Malta, Poland, Slovakia and Slovenia.

  • 13. Data: 2005-06-18 07:16:14
    Temat: Re: Jak moge sprzedawa? na eBayu?
    Od: zet <z...@z...pl>

    Ale tu nie ma że można odbierać płatności.

  • 14. Data: 2005-06-18 09:40:25
    Od: "Cmykus" <c...@l...home.plwywalicto-anty->

    zet <z...@z...pl> napisał(a):
    > Ale tu nie ma że można odbierać płatności.

    Nigdzie nie pisze ze nie mozna, ale zrobilem upgrade konta do premier i
    odbierma bez problemu kase na konto :)

  • 15. Data: 2005-06-18 10:34:55
    Od: Grzegorz <r...@e...pl>

    Dnia Fri, 17 Jun 2005 13:11:07 +0000 (UTC), jami napisał(a):

    > Tak jak w temacie. Mam już tam konto założone, a teraz chciałbym sprzedawać.
    > Czy możecie mi napisać jakie formalności musze wypełnić aby stało sie to
    > możliwe. Jaka jest najlepsza forma przesyłki, płatności itp.

    Jeśli chodzi o polskiego ebaya to sobie odpuść.. allegro również nie za
    mocne, a za to powstał niedawno interesujący i dobrze rokujący serwis -
    legano.pl. Warto spróbować.

  • 16. Data: 2005-06-18 10:40:23
    Od: zet <z...@z...pl>

    Cmykus wrote:

    > Nigdzie nie pisze ze nie mozna, ale zrobilem upgrade konta do premier i
    > odbierma bez problemu kase na konto :)

    A dla konta premium podałeś konto w USA ? A polskie nie zadziała ?

  • 17. Data: 2005-06-18 15:28:54
    Od: "miras" <m...@o...pl>

    > odbierma bez problemu kase na konto :)

    Na jakie konto odbierasz kasę?