  • 1. Data: 2007-12-07 19:39:31
    Temat: Jak kupic garaż na kredyt hipoteczny???
    Od: u...@y...com

    Inni kupuja mieszkania ja na razie chcialbym kupic garaż.
    Wiec ide sobie do banku dzisiaj bylem nawet w dwóch.
    I jestem w szoku.
    Dla banku garaz to nie jest nieruchomosc na ktora mozna by bylo wziasc
    kredyt hipoteczny.
    Mowie tutaj oczywicie o garażu ktory ma podłoge sciany itd (jest
    czescia bloku mieszkalnego).
    Mam dzialke budowlana(wartosc wielokrotnie przekraczajaca wartosc
    garazu) wiec moze ona stanowila by zabezpieczenie hipoteki.
    Pytam sie pana z Banku i tez nic z tego.
    Dla banku nieruchomosc to dom lub mieszkanie.
    Ja to wszystko rozumie bank ma swoje zasady tylko ja naprawde
    chcialbym kupic ten garaż.
    Zna ktos jakis sposob zeby moc kupic garaz na kredyt hipoteczny?
    Bede wdzieczny za sugestie.

  • 2. Data: 2007-12-07 19:55:01
    Temat: Re: Jak kupic garaż na kredyt hipoteczny???
    Od: "sumi" <s...@p...onet.noSPAM.pl>

    <u...@y...com> wrote in message:

    >[...]Zna ktos jakis sposob zeby moc kupic garaz na kredyt hipoteczny?
    >Bede wdzieczny za sugestie.

    Te banki zeznają :-) że taki kredyt udzielą
    Santander, BPH, mBank, PKO BP

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2007-12-07 20:40:24
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Chyba też Kredytbank.
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2007-12-08 22:20:06
    Od: "po" <r...@t...pl>

    jest
    b.googlegroups.com...

  • 5. Data: 2007-12-15 00:04:13
    Od: Poldekk <n...@g...pl>

    u...@y...com wrote:

> [...]
    > chcialbym kupic ten garaż.
    > Zna ktos jakis sposob zeby moc kupic garaz na kredyt hipoteczny?

    Nie rozumię. Bierzesz pożyczkę hipoteczną pod zastaw działki i kupujesz
    co Ci się podoba. Może być nawet garaż.

  • 6. Data: 2007-12-15 06:52:33
    Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org>

    Dnia Sat, 15 Dec 2007 01:04:13 +0100, Poldekk napisał(a):

    > Nie rozumię. Bierzesz pożyczkę hipoteczną pod zastaw działki i kupujesz
    > co Ci się podoba. Może być nawet garaż.

    Albo słownik.

    AK

  • 7. Data: 2007-12-15 11:49:48