  • 1. Data: 2006-07-05 12:37:22
    Temat: Jak dlugo splywaja Wam przelewy do Raiffeisen (splata KK)?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    U mnie trwa to nieuzasadnienie dlugo.
    Malo tego, zdaza sie, ze poprzez www
    nie widac splaty mimo tego ze wplynela
    ona i mozna wykorzystac pieniadze.
    W ekstremalnym przypadku pieniadze pojawily
    sie na www po prawie tygodniu od przelania.
    Leje z KB i BPH...

  • 2. Data: 2006-07-05 13:43:28
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości news:e8gbup$kir$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > ona i mozna wykorzystac pieniadze.
    > W ekstremalnym przypadku pieniadze pojawily
    > sie na www po prawie tygodniu od przelania.

    U mnie zawsze 1 dzien. W dniu przelewu widze je jako "wplaty
    nierozliczone" czy jakos tak. Z roznych bankow, w tym z KB. Na www
    widac splate nastepnego dnia po jej dokonaniu. Mialem/mam juz 4
    karty Rajfiego i dla kazdej bylo/jest tak samo.

    marekz

  • 3. Data: 2006-07-05 14:43:42
    Od: darek <d...@g...pl>

    MarekZ napisał(a):

    > U mnie zawsze 1 dzien.

    Choc juz zreztgnowalem z tej karty to w moim przypadku bylo identycznie,
    przy wplata byla widoczna tego samego dnia. Przelewy z Lukas Banku i
    Millennium.

    darek

  • 4. Data: 2006-07-05 18:01:42
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Jakub Jewuła napisał(a):

    > U mnie trwa to nieuzasadnienie dlugo.

    U mnie też

    > Malo tego, zdaza sie, ze poprzez www
    > nie widac splaty mimo tego ze wplynela
    > ona i mozna wykorzystac pieniadze.

    Fakt

    > W ekstremalnym przypadku pieniadze pojawily
    > sie na www po prawie tygodniu od przelania.
    > Leje z KB i BPH...

    Multibank. To samo

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 5. Data: 2006-07-06 06:04:15
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > W ekstremalnym przypadku pieniadze pojawily
    > sie na www po prawie tygodniu od przelania.
    > Leje z KB i BPH...

    Wlasnie wykorzystalem pieniadze, ktorych
    wg. "systemu" nie mam jeszcze na koncie...

  • 6. Data: 2006-07-06 17:05:54
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła"
    > Malo tego, zdaza sie, ze poprzez www
    > nie widac splaty mimo tego ze wplynela
    > ona i mozna wykorzystac pieniadze.

    tylko to jest przyczyną! przelew idzie jak trzeba
    rano wychodzi i tego samego dnia jest zaksiegowany
    Gdyby byl pozniej to placilbym kare za opoznienie bo wysylam
    zawsze na ostatni dzien

    > Leje z KB i BPH...

    a ja z Fortisa
    *** blad ***

  • 7. Data: 2006-07-12 06:00:59
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

> [...]
    > ona i mozna wykorzystac pieniadze.
    > W ekstremalnym przypadku pieniadze pojawily
    > sie na www po prawie tygodniu od przelania.

    Wydaje mi sie, ze przelew jest widoczny na rachunku karty tego samego dnia,
    co go zlecilem w swoim banku (przelewam z Multi albo z Fortisa, raz chyba z
    mBanku). Ostatnio sie zagapilem i zlecilem przelew ostatniego dnia
    (zazwyczaj robie to 1 - 2 dni wczesniej) i bylo OK. Natomiast, jak jakis
    czas temu splacalem zadluzenie gotowkowo (akurat przechodzilem kolo
    oddzialu, zblizal sie dzien splaty i bylo pusto), to Pani cos mowila, ze
    ksieguja z dniem dzisiejszym (to znaczy z dniem wplaty), ale limit dostepny
    bedzie dopiero nastepnego dnia roboczego (oczywiscie splata nastepowala w
    piatek).

    Pozdrawiam, Grzegorz

    --
    SKPB Warszawa: www.skpb.waw.pl