  • 1. Data: 2010-11-02 18:54:26
    Temat: Czekoladki za MC paypass tylko w empiku
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Zapomniałem się podzielić informacją. Dzisiaj kupując w empiku jak co
    tydzień przekrój i płacąc paypassem do Polbank-Era Pani uraczyła mnie
    mały prezentem (taka mini tabliczka czekolady). Myślałem, że to Przekrój
    się szarpnął ale jednak nie, bo to jednak MC.

    http://paypass.pl/#/aktualne-promocje/item/19/

    Xenocide

  • 2. Data: 2010-11-03 15:47:31
    Temat: Re: Jadąc do Pcimia zginęła mi czapka [Było: Czekoladki za MC paypass tylko w empiku]
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    xbartx wrote:

    > Dzisiaj kupując w empiku jak co
    > tydzień przekrój i płacąc paypassem do Polbank-Era Pani uraczyła mnie
    > mały prezentem (taka mini tabliczka czekolady).

    Fajnie, że masz taką panią, co za Ciebie płaci Paypassem ;-)

    witrak()