  • 1. Data: 2008-12-30 08:26:33
    Temat: Re: Inwestowanie w dobra opinie - w jednym banku czy wielu?
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > co myslic - skoncentrowac sie na tym jednym banku, z ktorym mam juz
    > dobre uklady,czy grac na wszelki wypadek pod inne tez?

    Zdecydowanie lepiej w kilku róznych bankach.

  • 2. Data: 2008-12-30 08:29:27
    Od: Robert <e...@p...onet.pl>

    udalo mi sie ostatnio "wyludzic" :) z jednego banku dosc spory k.
    gotowkowy -
    i tak sie zastanawiam - przyszlosciowo, keidys tam bede pewnie chcial
    wziac cos hipotecznegow ktoryms banku i mysle

    skoro ten bank juz mi poszedl na reke i mnie "zna" jako stalego
    klienta, ze znana historia kredytowa, to moze warto inwestowac w dobra
    historie tylko z nim?
    typu wiecie - przeniesc do nich k kred, debet, przewijac przez konto
    kilka tys mies zeby im sie wydawalo ze duzo zarabiam i mam kase etc..
    czy moze dbac o inne bankki tez?

    mam w sumie konta w kilku bankach.. przez niektore cos sie przewija,
    kasy, inne leza odlogiem...
    mam debetow kilkanscie tys :) w roznych bankach - moge przewiajac i
    chwilami trzymac relatywnie sporoa kase na roznych kontach

    co myslic - skoncentrowac sie na tym jednym banku, z ktorym mam juz
    dobre uklady,czy grac na wszelki wypadek pod inne tez?

    dzieki
    pozdro
    Robert

  • 3. Data: 2008-12-30 09:16:55
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-12-30, Szymon <n...@o...pl> wrote:

    [...]

    > Zdecydowanie lepiej w kilku róznych bankach.

    A najlepiej w BIKu :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2009-01-02 01:42:00
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 30 Gru 2008, 10:16, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
    > On 2008-12-30, Szymon <n...@o...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A najlepiej w BIKu :)
    >
    > --
    > Wojciech Bańcer
    > p...@p...pl

    Dokładnie. Zdecydowanie w BIK.

  • 5. Data: 2009-01-05 14:37:41
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
    On 30 Gru 2008, 10:16, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
    > On 2008-12-30, Szymon <n...@o...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A najlepiej w BIKu :)

    na jakiej stronie się u nich lokaty zakłada ?

  • 6. Data: 2009-01-05 14:48:31
    Od: Michal Kolodziejczyk <m...@w...pl>

    zlotowinfo wrote:
    > Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

    > na jakiej stronie się u nich lokaty zakłada ?

    Tu jest odwrotnie niz w banku - najlepiej jesli BIK nic o Tobie (i ew.
    zaleglosciach) nie wie.

    Odnosnie pytania autora watku - kiedys tez wydawalo mi sie, ze skoro
    jestem wieloletnim dobrym klientem, to bank przychylniej spojrzy
    udzielajac kredytu. Dzis mysle, ze takie rzeczy to tylko na filmach, i
    to tych starszych, gdzie banki mialy jakiegos "fizycznego" wlasciciela i
    znaly swoich klientow. Dzis w czasach globalizacji i przejec
    "dobry klient" malo kogo interesuje, licza sie tabelki i wskazniki
    pokazywane przez ekran komputera.
    Moj wniosek: jesli masz zla opinie w BIKu, to problem mozesz miec w
    kazdym banku. Jesli masz dobra historie i "starales sie" dla swojego
    banku, to i tak nikogo to nie obchodzi, i tym bardziej ni ebedzie
    obchodzic w momencie rozpatrywania kredytu.

    miko

  • 7. Data: 2009-01-05 17:10:52
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-01-05, Michal Kolodziejczyk <m...@w...pl> wrote:

    [...]

    > Tu jest odwrotnie niz w banku - najlepiej jesli BIK nic o Tobie (i ew.
    > zaleglosciach) nie wie.

    Nie. Najlepiej jak BIK pokazuje że spłacasz, regularnie i nie masz
    z tym problemów. Przypadek kiedy "nic" o Tobie w BIKu nie ma też nie
    jest najlepszy. :)

> [...]
    > banku, to i tak nikogo to nie obchodzi, i tym bardziej ni ebedzie
    > obchodzic w momencie rozpatrywania kredytu.

    No to też właśnie w BIKu trzeba mieć dobrą historię. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl