  • Data: 2004-11-14 13:19:03
    Temat: Re: Internet w PKO BP
    Od: "Tomasz Styrna" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Skiera" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cn7fio$bir$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Marcin Dominiak" <m...@W...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:cn7ekk$n9o$1@inews.gazeta.pl...

    > _wymiernymi_
    > usługę,np.

    Z tego co wiem to do końca marca lub maja 2005 dostęp przez internet będzie
    zwolniony z opłat.

    > otoczenia

    No chyba nie ma co przekonywać tych co potrzebują szybkiego dostępu do
    rachunku, oni sami z tego skorzystają. A po co uszcześliwiać kogoś czymś z
    czego korzystać nie potrzebują i nie będą?

    > ad6.osobno dla kazdego, beda 3 poziomy dostepu (ograniczenia)

    ... pasywny, ograniczony, aktywny dla każdego kanału osobno (internet,
    infolinia, kolsuntant).

    Menu wygląda tak:
    RACHUNKI
    - Osobiste i Partner
    - Lokaty
    - Kredyty
    - Historia rachunku
    - Środki nierozliczone
    TRANSAKCJE
    - Zdefiniowani odbiorcy
    - Płatności
    - Zlecenia stałe
    - Polecenia zapłaty
    - Przelew jednorazowy
    - Przelew do ZUS
    - Przelew do US
    - Przelew między własnymi rachunkami
    DOSTĘP
    - Kanały dostępu
    - Uprawnieni
    - Karty kodów jednorazowych
    - Dane osobowe
    KONTAKT
    WYLOGUJ

    ... więc mniej więcej wiadomo jaka będzie funkcjonalność :-) Niektóre
    pozycje mają podmenu.

    Pozdrawiam
    Styrni