  • Data: 2004-11-14 14:24:08
    Temat: Re: Internet w PKO BP
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Styrna <t...@i...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Skiera" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > konta
    > kilka
    >
    > Z tego co wiem to do końca marca lub maja 2005 dostęp przez internet będzie
    > zwolniony z opłat.
    I to mi się podoba:)

    > No chyba nie ma co przekonywać tych co potrzebują szybkiego dostępu do
    > rachunku, oni sami z tego skorzystają. A po co uszcześliwiać kogoś czymś z
    > czego korzystać nie potrzebują i nie będą?
    Dopóki nie spróbowałem jak dostęp do internetu i komputer ułatwia życie to też
    uważałem,że to nie dla mnie;)Do zapoznania się z komputerem i internetem
    zostałem jakby "zmuszony";)przez kogoś innego.

    > .... pasywny, ograniczony, aktywny dla każdego kanału osobno (internet,
    > infolinia, kolsuntant).
    Pasywny to tylko podgląd ,tak?Ograniczony to "jakby"pełnomocnictwo dla kogoś
    udzielone przez posiadacza rachunku?

    > Menu wygląda tak:
    > RACHUNKI
    > - Osobiste i Partner
    > - Lokaty
    > - Kredyty
    i tu jest miejsce dla KK
    > - Historia rachunku
    będzie można drukować potwierdzenie przelewu?
    > - Środki nierozliczone
    a co to? blokady?
    > TRANSAKCJE
    > - Zdefiniowani odbiorcy
    > - Płatności
    > - Zlecenia stałe
    > - Polecenia zapłaty
    > - Przelew jednorazowy
    > - Przelew do ZUS
    > - Przelew do US
    > - Przelew między własnymi rachunkami
    > DOSTĘP
    > - Kanały dostępu
    Internet?telefon -automat?,telefon-konsultant?,inne?
    > - Uprawnieni
    Pełnomocnicy?
    > - Karty kodów jednorazowych
    > - Dane osobowe
    > KONTAKT
    Poczta wewnętrzna?
    > WYLOGUJ
    >
    > .... więc mniej więcej wiadomo jaka będzie funkcjonalność :-) Niektóre
    > pozycje mają podmenu.
    Jeszcze jedno pytanie ,czy podobnie jak w Inteligo przelewy w obrębie PKO będą
    bezpłatne?

    > Pozdrawiam
    > Styrni
    Pozdrawiam i dziękuję za uchylenie tajemnicy.

    Marcin