  • 1. Data: 2005-05-24 11:27:17
    Temat: Intelligo i bankomat
    Od: "Zbyszkin" <zbynek<wywal>@wp.pl>

    Witam,
    chciałem wybrać z bankomatu 1500 zł ale pokazał się czerowny komunikat
    głoszący iż operacja nie jest mozliwa-więc kolejna próba 1000 zł i
    "poszło"(środki na koncie ok.6k).I teraz widzę że te 1500(1000 też) jest na
    rachunku zablokowane-czy to normalne?

    dziękuję i pozdrawiam Zbyszek

  • 2. Data: 2005-05-26 19:57:26
    Temat: Re: Intelligo i bankomat
    Od: "aseta" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Zbyszkin @wp.pl>" <zbynek<wywal> napisał w wiadomości
> [...]
    > głoszący iż operacja nie jest mozliwa-więc kolejna próba 1000 zł i
    > "poszło"(środki na koncie ok.6k).I teraz widzę że te 1500(1000 też) jest

    Nie to nie jest normalne. Tez tak miałam - błąd systemu, odblokują te 1500
    po ok. 7 dniach. Radzę, aby dzwonić co jakiś czas na infolinię, bo inaczej z
    7 dni moze się zrobić 10 lub więcej

  • 3. Data: 2005-05-27 14:10:19
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to wtorek, 24 maja 2005 13:27, gdy Zbyszkin napisał(a) coś na
    pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

> [...]
    > "poszło"(środki na koncie ok.6k).I teraz widzę że te 1500(1000 też) jest
    > na rachunku zablokowane-czy to normalne?

    Niestety Inteligo ma spieprzone rozliczanie kart. Już kilka razy odbiłem się
    od kasy w sklepie z ichnią kartą, a karta mbanku działała. Inteligo odbija
    się też od autoryzacji przez Sieć, choć kiedyś reklamowali swoją kartę jako
    kartę z możliwością płatności przez Sieć. Kiedyś znów zjadło mi też
    dwukrotnie kwotę, jaką zapłaciłem na stacji benzynowej. Kwota wróciła po
    jakimśtam czasie, ale nic nie szło zrobić, żeby ją wcześniej odzyskać.
    Generalnie więc odstawiłem Inteligo jako rezerwowe konto i zdecydowanie
    wolę używać mBanku.

    Zastanawiam się, po co komu te paściate Inteligo. Jedyna zaleta to bankomaty
    PKO BP SA, których faktycznie jest dużo. Choć jak byłem w Krynicy, to
    okazało się, że jeden jest niedostępny, bo wewnątrz banku, więc tylko w
    godzinach pracy banku, a drugi był zepsuty. I i tak musiałem skorzystać z
    bankomatu PeKaO SA i zapłacić prowizję.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 4. Data: 2005-05-27 14:35:39
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tristan Alder wrote:
> [...]
    > okazało się, że jeden jest niedostępny, bo wewnątrz banku, więc tylko w
    > godzinach pracy banku, a drugi był zepsuty. I i tak musiałem skorzystać z

    To, że tobie nie działa, to nie znaczy, że w ogóle nie działa.
    Ale jak chciałeś się wyżalić, to właśnie to zrobiłeś.
    Z bankomatami już tak jest, że robią blokadę, a jak transakcja sie nie
    powiedzie, to po prostu kasą masz zablokowaną.
    Musisz się z tym pogodzić, albo nie korzystać z bankomatów.
    Karta Inteligo działa w internecie, co już wiele osób tu potwierdziło.
    Więc ty chyba jakiś pechowy jesteś.

  • 5. Data: 2005-05-27 14:51:14
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    Tristan Alder napisał(a):
> [...]
    > się też od autoryzacji przez Sieć, choć kiedyś reklamowali swoją kartę jako
    > kartę z możliwością płatności przez Sieć.

    Szkoda, że nie piszesz konkretów jeżeli chodzi o sieć, bo ja wczoraj w 5
    sekund doładowałem betandwin i nie raz płaciłem ichnią kartą w sieci.
    Napisz w jakim serwisie Ci się to nie udało a wciągniemy te www na
    czarną listę ;-) Facktycznie żale swoje wylewasz, ale bardzo ogólne,
    więc trudno się do nich odnieść, można raczej to traktować jako
    subiektywne odczucia sfrustrowanego klienta.

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)

  • 6. Data: 2005-05-27 22:44:27
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to piątek, 27 maja 2005 16:35, gdy witek napisał(a) coś na
> [...]

    > Z bankomatami już tak jest, że robią blokadę, a jak transakcja sie nie
    > powiedzie, to po prostu kasą masz zablokowaną.

    Chodzi o to, że kilka razy zdarzyło mi się odrzucenie transakcji z karty
    Inteligo, podczas gdy mBankowa przechodziła zawsze bez bólu.

    > Musisz się z tym pogodzić, albo nie korzystać z bankomatów.

    Akurat mi się tak działo przy płatności w sklepie.

    > Karta Inteligo działa w internecie, co już wiele osób tu potwierdziło.

    Może działa, ale nie w Polcardzie. Spróbuj doładować konto Wielkiej Łapy.
    Pojawi się komunikat:

    ==========================>
    Nie można dokonać płatności przy użyciu kart elektronicznych MAESTRO,
    POLCARD BIS oraz kartami wydanymi przez PKO BP*) w tym kart Inteligo*)

    *) blokada na wniosek banku PKO BP
    ==========================>

    Płatność e-kartą mBanku przechodzi.

    Rzucik: http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/polcard.png

  • 7. Data: 2005-05-27 22:46:44
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to piątek, 27 maja 2005 16:51, gdy mlody_book napisał(a) coś na
> [...]

    > więc trudno się do nich odnieść, można raczej to traktować jako
    > subiektywne odczucia sfrustrowanego klienta.

    No a jakie mają być, jak nie subiektywne? Mam konto w Inteligo od kilku lat,
    podobnie jak w mBanku. I co do mBanku nie mam zastrzeżeń, a niestety z
    Inteligo byly problemy już od samego zakładania. Możliwe, że to kwestia
    szczęścia.

  • 8. Data: 2005-05-28 00:21:18
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tristan Alder wrote:

    > Chodzi o to, że kilka razy zdarzyło mi się odrzucenie transakcji z karty
    > Inteligo, podczas gdy mBankowa przechodziła zawsze bez bólu.

    Prosty wniosek.
    Zmień bank i zmien karte

  • 9. Data: 2005-05-28 08:49:10
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

> [...]

    > Nie można dokonać płatności przy użyciu kart elektronicznych MAESTRO,
    > POLCARD BIS oraz kartami wydanymi przez PKO BP*) w tym kart Inteligo*)

    Karta Inteligo DZIALA w Polcardzie.
    Konto Heyah MOZNA doladowac bezposrednio ze swojego rachunku w Inteligo -
    wystarczy wejsc do obslugi swojego rachunku Inteligo i wybrac doladowanie
    telefonu.
    Moze sie nie dogadali z wlascicielami innych serwisow obslugujacych
    doladowania i dlatego inna droge zablokowali...

    Zupelnie niepotrzebnie probujesz tworzyc wrazenie jakoby posiadacz kartu VE
    Inteligo byl odciety od mozliwosci jej uzycia w internecie - to po prostu
    nieprawda.

    --
    Pozdrowienia

  • 10. Data: 2005-05-28 10:16:11
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to sobota, 28 maja 2005 10:49, gdy Slawek Kos napisał(a) coś na
    pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Karta Inteligo DZIALA w Polcardzie.

    A to:
    http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/polcard.png
    sobie spreparowałem?

    > Zupelnie niepotrzebnie probujesz tworzyc wrazenie jakoby posiadacz kartu
    > VE Inteligo byl odciety od mozliwosci jej uzycia w internecie - to po
    > prostu nieprawda.

    No dobra, ale pewnie więcej serwisów korzysta z Polcardu. To, że akurat
    Heyah da się doładować inaczej, to inna bajka. Fakt faktem, Polcard odmawia
    autoryzacji kart PKO BP SA, a w tym Inteligo.