    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo - zlodziejstwo
    Date: Sun, 3 Feb 2002 22:41:44 +0100

    Użytkownik "Michaska" <m...@p...com> napisał w wiadomości
    news:a3k9s2$hen$1@news.tpi.pl...

    > a przy okazji - gdy dowiadywalam sie o sposob zamkniecia konta, to ilinka
    > poinformowala mnie, ze jesli zamkna rachunek, to za pierwszy miesiac nowe
    > oplaty nalicza - chyba ze wspomne ze zamykam z powodu niezaakceptowania
    > zmian w TOiP.

    Mam wrazenie, ze taka interpretacja Inteligo jest nieco naciagana. Poniewaz
    ktos pisal, ze rachunek jest blokowany natychmiast to zastanawiam sie na
    jakiej podstawie chca pobierac oplate ze usluge, ktorej de facto juz nie
    swiadcza?
    Zastanawiam sie jeszcze nad tym czy w ogole legalne jest zaslokowanie
    mozliwosci dokonywania transakcji przed wygasnieciem umowy? Klient powinien
    miec mozliwosc dokonywania transakcji do ostatniego dnia waznosci umowy,
    dlatego bo wlasnie ta umowa obliguje bank do wykonywania pewnych czynnosci.
    Mysle, ze w przypadku gdy bank bedzie chcial pobrac oplate nalezy domagac
    sie swiadczenia uslug do czasu jej wygasniecia.

    Maciej

    Na jakim banku ostatnio najbardziej się zawiodłam/łem? - Ankieta
    http://faq4pbb.netforia.pl/ankieta/
    Opis:
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.b
    iznes.banki&aid=15398997