    From: "pablos" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo - zlodziejstwo
    Date: Sun, 3 Feb 2002 22:33:24 +0100

    Sorki, ale uważaj na to co mówisz lub piszesz

    podobnie jak tobie nie podobają mi się zmiany (bo idą na gorsze)

    jeszcze bardziej nie podoba mi się sposób ich wprowadzenia (radosny mail o
    zmianach na lepsze w sytuacji gdy wszystko zmienia się na gorsze)

    ale ze złodziejstwem nie ma to nic wspólego, nie jest to nawet próba
    oszustwa - poprostu niekorzystne zmiany i tyle

    po mojemu to zbyt wiele osób ostatnio reaguje emocjonalnie, tymczasem co jak
    co ale pieniądze wymagają spokoju i rozwagi a emocje przeważnie są złym
    doradcą