    From: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo zamykanie konta
    Date: Sun, 28 Mar 2004 17:26:57 +0200

    28 Mar 2004 13:46:00 +0200, w <2...@n...onet.pl>,
    "Pawelek" <l...@o...pl> napisał(-a):

    > Witam!!!
    > Czy ktos z was zamykal konto w inteligo?
    > jak mam to zrobic niewidze na stronie zadnego formularza , a z poziomu stron www
    > niemozna tego zrobic. mam dosc obludy politycznych kolesi z pkobp , dlatego sie

    Sprzęt: długopis, kartka papieru, znaczek (odpowiedni), koperta.

    Krok 1: Na kartce papieru piszemy "Oświadczam, że z dniem xx.xx.xxxx rozwiązuję
    umowę prowadzenia rachunku Inteligo o nr xxxxxxxxxxxxx w banku PKO BP. Depozyt
    proszę przelać na konto xxxxxxxxxxxxxxxx". Podpisać (czytelnie).

    Krok 2: Kartkę wkładamy do koperty.

    Krok 3: Kartę adresujemy (adres do korespondencji jest na www).

    Krok 4: Naklejamy znaczek.

    Krok 5: Wysyłamy, najlepiej na poczcie poleconym z potwierdzeniem odbioru.

    Dobrze jest też zadzwonić na Inteligo, zapytać się co z kartą itp itd, blokady
    itp itd.