    From: "Pen" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Inteligo] zamknięcie rachunku
    Date: Sun, 7 Oct 2007 01:43:23 +0200

    Użytkownik "AP" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fe8no1$esn$3@news.onet.pl...
    > Jeszcze się tylko upewnię (trochę ta noc jest dla mnie niejasna...):
    > jeżeli przykładowo najbliższe naliczenie opłat będę miał w dniu 17.X
    > (środa), to rachunek powinienem wyzerować 18.X? A jak to się ma do
    > aktywnego serwisu SMS oraz karty?

    Jeśli opłaty/odsetki masz na historii rachunku 17 każdego miesiąca, to
    pojawiają się tam w nocy z 17 na 18. Na koniec 18 musisz zapewnić saldo
    zerowe (nie środki dostępne tylko koniecznie saldo!, podjęcie gotówki kartą
    się tu nie sprawdzi) i jeśli takowe się utrzyma się do końca okresu
    rozliczeniowego to za nic nie płacisz - ani za SMSy, ani za kartę. Jest to
    sytuacja taka sama, jak przy otwieraniu konta: pierwsze opłaty pobiarą się
    po zakończeniu tego okresu rozliczeniowego w którym coś wpłynie na konto.

    Teoretycznie takie konto może Inteligo wypowiedzieć po 3 miesiącach, ale w
    pratyce szanse na to są nikłe. Statystyki trzymanych otwartych rachunków się
    liczą :)