  • 11. Data: 2002-09-11 08:25:32
    Temat: Re: Inteligo za 10 mln
    Od: "schen" <s...@i...pl>

    > alez oczywiscie ze wymienil :)
    >
    > inne zalety to:
    > dostep do produktow PKO BP - m.in. debetu, kredtow konsumcyjnych,
    > hipotecznych i jakie sobie wymyslisz.
    > - wypuklych kart - moze i przede wszystkim goldow :)
    > - zaplecze fiinansowe
    > - goodwill (tansza reklama, zaufanie do marki)
    > - kontakty z rzadem itp
    >
    > - nowe produkty - np obligacje skarbu panstwa, Bogdan mowi...

    Dodalbym jeszcze zlecenia stale na tzw. zmienna kwote i funkcje depozytowa w
    bankomatach.

  • 12. Data: 2002-09-11 08:25:44
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    AMRA wrote:
    > alez oczywiscie ze wymienil :)
    [cut]
    Skad to info? Czy to tylko przypuszczenia ?

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096

  • 13. Data: 2002-09-11 08:30:44
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Sep 11, 2002 at 10:10:38AM +0200, AMRA wrote:

    > alez oczywiscie ze wymienil :)
    >
    > inne zalety to:
    > dostep do produktow PKO BP - m.in. debetu, kredtow konsumcyjnych,
    > hipotecznych i jakie sobie wymyslisz.

    Faktem jest ze ma jedna z lepszych ofert.

    > - wypuklych kart - moze i przede wszystkim goldow :)

    W sumie to znam lepsze oferty ;-)

    > - zaplecze fiinansowe

    Wiesz ...

    > - goodwill (tansza reklama, zaufanie do marki)

    Tak, zwlaszcza zaufanie do marki. Ono sie opiera na tej samej zasadzie
    ze rzad nie pozwoli aby stocznia szczecinska upadla, bedzie pompowac
    kase, ale nie pozwoli.

    Czy to zauwanie? DGCC ;-)

    > - kontakty z rzadem itp

    Wiesz, z _tym_ rzadem to ja wole nie miec kontaktow. Kolejny bedzie
    pewnie z bialo-czerwonymi krawatami wiec tez pewnie nie.

    > - nowe produkty - np obligacje skarbu panstwa,

    ale tez nei sa jedyni

    > Bogdan mowi...

    ... sp*alaj ;-)

    --

    --w

  • 14. Data: 2002-09-11 08:31:10
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Skad to info? Czy to tylko przypuszczenia ?

    To tylko przypuszcenia :)

  • 15. Data: 2002-09-11 08:31:58
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Właściciel polskiego BGB koniecznie chciał sprzedać Inteligo razem z
    > bankiem. Nie udało się, bo PKO BP nie był zainteresowany licencją bankową.
    > BGB Polska jest niewielką spółką, w której istotną wartość stanowi
    licencja
    > bankowa. Jej aktywa na koniec roku wynosiły 1 mln zł.

    No, kiedys ktos sobie zartowal na grupie:
    "Kupie bank"
    :-)
    Moze zrzute zrobimy i zrobimy spoldzielczy bank grupowy?
    Licencja bankowa na sprzedaj jest...
    ;-)

    Michal.

  • 16. Data: 2002-09-11 08:47:31
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Faktem jest ze ma jedna z lepszych ofert.

    Ano widzisz - mBank chce udzielic 500 mln kredytow - ma dosyc anie te
    kredyty - ale wyobraz sobie Inteligpo - zadnych kurierow itp - idziesz
    dowyznaczonego oddzialu, podpisujesz papiery i... juz :)

    > W sumie to znam lepsze oferty ;-)

    heheh - ja tez - ale.. no wlasnie VE + dla niektorych klientow VC - i kazdy
    zadowolony

    > Wiesz ...

    No ma to zaplecze - jakby nie patrzec...

    > Tak, zwlaszcza zaufanie do marki. Ono sie opiera na tej samej zasadzie
    > ze rzad nie pozwoli aby stocznia szczecinska upadla, bedzie pompowac
    > kase, ale nie pozwoli.

    Smiej sie czy nie - wg. ostatnich badan Polacy maja zaufanie do BP a do
    zagranicznych bankow raczej nie...
    Poza tym my mowimy o Inteligo - jego glowna wada bylo to, ze wsparcia
    udzialal mu BGB - potencjalny bankrut :)

    > Wiesz, z _tym_ rzadem to ja wole nie miec kontaktow. Kolejny bedzie
    > pewnie z bialo-czerwonymi krawatami wiec tez pewnie nie.

    Cokolwiek... Wystarczy, zeby zapewnic mu zyski. Niedlugo pewnie budzetowka
    bedzie sie przenosic z Pekao do BP

    > ale tez nei sa jedyni

    Nie sa... Ale obligacje ida jak siewze buleczki. A kupno przez siec bedzie -
    banalne (jeszze bardziej niz teraz :)

    > ... sp*alaj ;-)

    No co?? ;) Zartowalem

  • 17. Data: 2002-09-11 09:31:33
    Temat: Re: PiG - jeszce jeden art.
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> writes:

    > (np. za pobranie gotówki z bankomatów Euronetu, których jest
    > najwiecej).

    Nieprawda.

    MJ

  • 18. Data: 2002-09-11 10:23:29
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał

    > Rzecz w tym ze nie ma podstaw (IMO _zadnych_) aby twierdzic ze nie
    > spieprzy. Czy ktos wymienil jakies inne zalety pkobp niz duzo
    > oddzialow i bankomatow? Wlasciwie wszystko co dotknac to potem juz
    > smierdzi (rowniez ta duza ilosc oddzialow oznacza zazwyczaj olbrzymie
    > kolejki).

    Nalezy jeszcze dodac, ze chyba jeszcze zadna fuzja/przejecie nie przyniosla
    nic dobrego dla KLIENTOW :(( Dlatego mysle, ze to przejecie tez nie
    przyniesie w krotkim terminie nic ciekawego.

    pzd

  • 19. Data: 2002-09-11 10:26:49
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Wiesz, z _tym_ rzadem to ja wole nie miec kontaktow. Kolejny bedzie
    > pewnie z bialo-czerwonymi krawatami wiec tez pewnie nie.

    Dokladnie ! Poza przejeciem sprzedazy (wlasciwie juz pewne) obligacji, to
    nic dobrego z kontaktow z rzadem nie moze wyniknac. Dopoki rzad bedzie mogl
    wplywac na decyzje PKO BP (kadrowe, finansowe), to te kontakty nie sa IMO
    raczej pozadane.
    Kontrakty z rzadem ma tez BRE, ale zupelnie innego rodzaju... tzn. takie
    ktore moga przyniesc korzysci dla banku, a nie populistycznej polityki rzadu
    !!!

    pzd

  • 20. Data: 2002-09-11 10:32:03
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Sep 11, 2002 at 12:23:29PM +0200, Witek wrote:

    > Nalezy jeszcze dodac, ze chyba jeszcze zadna fuzja/przejecie nie przyniosla
    > nic dobrego dla KLIENTOW :(( Dlatego mysle, ze to przejecie tez nie
    > przyniesie w krotkim terminie nic ciekawego.

    Klienci sa najmniej wazni ;-)

    --

    --w