  • 21. Data: 2002-09-11 14:29:49
    Temat: Re: Inteligo za 10 mln
    Od: Jozef Zbrodel <j...@p...onet.pl>

    Wojtek Piecek wrote:

    > I niech mi nikt nie mowi ze sa wszedzie - na Helu nie ma ;-)

    Piszesz "na Helu", czyli chodzi Ci o cały Półwysep?

    To jest w Juracie...
    ;-)))

    --
    Pzdr
    J. [WaWa]

  • 22. Data: 2002-09-11 14:41:34
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Sep 11, 2002 at 04:29:49PM +0200, Jozef Zbrodel wrote:

    > Piszesz "na Helu", czyli chodzi Ci o cały Półwysep?
    >
    > To jest w Juracie...
    > ;-)))

    Kurcze, wszyscy sie mnie pytaja a ja nap[rawde mam na mysli
    miejscowosc Hel, ale jakos tak mnie gryzie powiedziec 'w Helu' ;-)

    Za co przepraszam wszystkich Helowcow. Goraca, dokladnie tak jak tam
    bylo w tym roku ;-)

    --

    --w

  • 23. Data: 2002-09-11 18:44:14
    Od: "supermenn" <m...@w...pl>

    >.....idziesz do wyznaczonego oddzialu, podpisujesz papiery i... juz :)
    hehehe najpierw bierzesz numerek, czekasz..... podchdzisz do pani a pani
    myśli czekasz........., kur....ca cie strzela, a tak kurier do domku Ci
    przychodzi czytasz podpisujesz i ok. to on czeka a nie ty..
    pozdrawiam supermenn..

  • 24. Data: 2002-09-11 18:47:59
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > myśli czekasz........., kur....ca cie strzela, a tak kurier do domku Ci
    > przychodzi czytasz podpisujesz i ok. to on czeka a nie ty..

    Wpierw wyslesz skserowane zaswiadczenie poczta, poczekasz kilka dni i te
    sprawy.
    Celowo pisze wyznaczonego oddxzialu, nie?? :)

    ostatni badania I-Mterii sa jednoznaczne, aczkolwek Szymon Midera
    p[racowicie sie z nimi rozprawial :)

  • 25. Data: 2002-09-12 15:27:21
    Od: :-=wojo=--: <".(jak chcesz napisac usun to z adresu)wojo_k"@skrzynka.pl>

    AMRA wrote:

    > I tak robi sie interesy :) Niemcy wladowali kupe kasy, a PKO BP kupilo za
    > grosze wrecz...

    (........)

    > 10 mln z? za Inteligo to bardzo ma?o. Analitycy w lutym, kiedy BGB og?osi?o,
    > ?e b?dzie sprzedawaae Inteligo, szacowali, ?e w?a?ciciel wirtualnego konta
    > mo?e byae wart 1000-1500 z?.

    (...)

    A sie dziwisz?
    Wyliczenia espertow sa witrtualne- jak wszystko w necie...
    Kto da za klijenta 1500 zl? (inteligo placialo chyba po 50 i sami sie zglaszali
    ;))

    Coz - ludziska sie podniecaja - tak samo jest sieciami komorkowymi etc...
    Coz jest wart klijent co ma tak tak i kupuje karte za 20 zl ? A w statystyce
    siedzi...
    Tak i jest z kontami... a do tego nawet srednio rozgarniety ekspert zdaje sobie
    sprawe ze w takim banku sa raczej ludzie dynamiczni - zmienia ja przestanie byc
    atrakcyjny (raczej nie sa wierni ponad wszystko)

    I mamy realny obraz realnej wartosci banku...

    Poland.com by wysoko wyceniany i poszedl za 100 tys zl (ze wszystkim...) np.