  • 1. Data: 2003-04-01 12:50:59
    Temat: Inteligo z zawiruszonym zalacznikiem?
    Od: "damian" <d...@p...onet.pl>

    Dzis jak co miesiac dostalem z inteligo list z wyciagiem w zalaczniku.
    Niestety nie moge go otworzyc, bo outlook "usunal dostep do niebezpiecznego
    zalacznikao nazwie wyciag.html" czy przydazylo sie komus z Was to rowniez
    Co robic?
    Czyzby outlook zaczal rozpoznawac co jest prawdziwym wirusem tego swiata...?
    ;))

    damian

  • 2. Data: 2003-04-01 13:06:51
    Temat: archiwum grupy
    Od: "fumare" <f...@p...onet.pl>

    czy jest gdzies archiwum grupy
    poszukuje opinii nt. brania kredytu mieszkaniowego
    czyli gdzie to uczynic
    przejrzalem sporo postow ale zawieraja one raczej utarczki poszczegolnych
    osob niz konkretne dane

    KOperX

  • 3. Data: 2003-04-01 13:14:57
    Temat: Re: archiwum grupy
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "fumare" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czyli gdzie to uczynic
    > przejrzalem sporo postow ale zawieraja one raczej utarczki poszczegolnych

    Na przyklad tu:
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=archiwum&group=pl.
    biznes.banki

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 4. Data: 2003-04-01 13:30:01
    Temat: Re: Inteligo z zawiruszonym zalacznikiem?
    Od: z...@p...onet.pl

> [...]
    > Co robic?
    > Czyzby outlook zaczal rozpoznawac co jest prawdziwym wirusem tego swiata...?

    Mi też przysłali wirusa!
    W poczcie Onet po otwarciu załącznika, zaczęło mi kasować pliki na dysku - całe
    szczęście, że w porę się kapnąłem i straciłem tylko jakieś 17% całości - na
    szczęście mało ważnych.
    Ech...

  • 5. Data: 2003-04-01 14:06:40
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik z...@p...onet.pl napisał:

> [...]
    > szczęście, że w porę się kapnąłem i straciłem tylko jakieś 17% całości - na

    Czy poza plikem HTML mieliście jeszcze jakies dodatkowe zalaczniki?

    Bartek

  • 6. Data: 2003-04-01 14:07:10
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    całe
    > szczęście, że w porę się kapnąłem i straciłem tylko jakieś 17% całości -

    Na stronach Symateca Antyvirus Software jest już szczepionka. Pliki nie są
    kasowane, tylko zmienia ich nazwy i lokalizację (na szczęście). Wirus to
    chyba jakaś krajowa produkcja - na AVS nazwali go roboczo
    "Not.Inteligo.444".

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 7. Data: 2003-04-01 14:28:11
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik BaLab napisał:

> [...]
    > kasowane, tylko zmienia ich nazwy i lokalizację (na szczęście). Wirus to
    > chyba jakaś krajowa produkcja - na AVS nazwali go roboczo

    Czy mozesz rzucic linka?

  • 8. Data: 2003-04-01 15:00:21
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Czy poza plikem HTML mieliście jeszcze jakies dodatkowe zalaczniki?
    tak, kartke z kalendarza ;-)

    pozdrawiam

    romekk

  • 9. Data: 2003-04-01 15:19:00