    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo - telefon o zablokowaniu karty
    Date: Sat, 22 Apr 2006 22:12:55 -0500

    Sebastian Szachnowski wrote:

    > Więc jak zostawisz kartę kredytową na stacji benzynowej i minutę później
    > kasjerka skontaktuje się bankiem, prosząc żebyś wrócił i odebrał kartę,
    > to też bank ma do Ciebie o tym fakcie list napisać?

    Ma sie zapytać o imie i nazwisko, żeby było wiadomo z kim rozmawia, albo
    poprosić o podanie imienia i nazwiska.
    Wszelkie inne informacje dostanie wtedy kiedy ja do niej zadzwonie.
    Jak jej to nie odpowiada, to niech oddzwoni do pani na stacje benzynowa
    i powie jej, zeby karte albo odeslala do banku, albo zniszczyla.
    Mam inne.