  • 1. Data: 2004-03-15 11:16:01
    Temat: Inteligo - skandal i oszustwo !!
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    Czy u was tez tak jest ze pobiera wam dwa razy kase jak placicie karta przez
    internet? U mnie sie dzieje tak: place karta przez internet, pieniadze od
    razu przechodza na zablokowane srodki i juz nie sa jako dostepene srodki - a
    wiec juz ich nie mam, nastepnie po jakims tygodniu pobiera mi jeszcze raz
    kase za ta sama transakcje! na poczatku myslalem ze moze ja gdzies sie
    pomylilem ale zaczalem archiwizowac SMSy o obciazeniach i uznaniach rachunku
    (mam sl45 a wiec sprawa prosta) i teraz juz jestem pewnien ze ich system nie
    nalicza prawidlowo!

    jak reagowac? czy ktos mial podobne komedie? moze to jest spowodowane faktem
    iz za kazda transakcje place nowka karta z Inteligo ( co tydzien mam nowa
    karta bankomatowa bo firma ktorej place uznaje tylko wplaty z "niechodzonej
    karty")

  • 2. Data: 2004-03-15 11:35:06
    Temat: Re: Inteligo - skandal i oszustwo !!
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    LuK wrote:
    > internet, pieniadze od razu przechodza na zablokowane srodki i juz
    > nie sa jako dostepene srodki - a wiec juz ich nie mam,

    blad - masz je, procentują, są tylko zablokowane

    > jakims tygodniu pobiera mi jeszcze raz kase za ta sama transakcje!

    moga pobrać nawet później - czasem blokada zdąży wygasnąc jak obciązają ci
    rachunek. Wtedy dopiero saldo ci sie zmniejsza, ale to jest jednorazowe
    zmniejszenie salda.
    Jesli przy okazji zmniejszyły ci się wolne środki to obciążenie z blokadą "nie
    znalazły się" - jest to jakaś uciążliwość, ale blokada zniknie po pewnym czasie.
    Jeśli tak się dzieje z jedną firmą konkretną to zawiadom inteligo - powinni to
    dokładnie sprawdzić

    > faktem iz za kazda transakcje place nowka karta z Inteligo ( co
    > tydzien mam nowa karta bankomatowa bo firma ktorej place uznaje tylko
    > wplaty z "niechodzonej karty")

    bzdura - firma która cię obciąża nie ma możliwości sprawdzić czy płacisz nową
    kartą
    zadajesz sobie zbyt dużo pracy i kosztów z wyrabianiem nowych kart
    Płać kartą z jakiegoś konkretnego subkonta inteligo, ale przelewaj tam tylko
    tyle pieniedzy żeby platnosci sie wykonaly
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-03-15 11:35:50
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > bo firma ktorej place uznaje tylko wplaty z "niechodzonej
    > karty")

    Nic nie rozumiem....
    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 4. Data: 2004-03-15 11:47:22
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > Nic nie rozumiem....
    > --

    to sproboj wplacic 2 razy pieniadze ta sama karta visa electron inteligo do
    firma www.betandwin.com - maja jakies takie zabezpieczenia

  • 5. Data: 2004-03-15 11:55:03
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > to sproboj wplacic 2 razy pieniadze ta sama karta visa electron inteligo
    > do
    > firma www.betandwin.com - maja jakies takie zabezpieczenia

    Hazardem się nie zajmuję, ale jesli faktycznie mają jakieś takie
    zabezpieczenia, to robią sobie dużą krzywdę. Podziwiam, że chce Ci się
    wyrabiać nową kartę do każdej transakcji ! :) We mnie nie mieli by
    klienta...
    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 6. Data: 2004-03-15 12:27:38
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

> [...]
    > zabezpieczenia, to robią sobie dużą krzywdę. Podziwiam, że chce Ci się
    > wyrabiać nową kartę do każdej transakcji ! :) We mnie nie mieli by

    za karte place 1,59 pln ( ciekawe jakies koszty ponosi Inteligo ale wali
    mnie to) - za to ze dokonam wplaty u tego bukmachera na 30 euro dostaje
    drugie 30 euro jako bonus i se gram :D

  • 7. Data: 2004-03-15 13:19:38
    Od: "bert" <nie@podaję.na.newsach.bo.spamerzy>

    > za karte place 1,59 pln ( ciekawe jakies koszty ponosi Inteligo ale wali
    > mnie to) - za to ze dokonam wplaty u tego bukmachera na 30 euro dostaje
    > drugie 30 euro jako bonus i se gram :D

    Czyli, że nie chodzi o to, żeby karta byla nowa, tylko po prostu
    bukmacher za pierwsze użycie danej karty u siebie daje bonus.
    A więc to w interesie klienta leży żeby wciąż nowe karty sobie
    wyrabiać i dzięki temu korzystać z promocji.

  • 8. Data: 2004-03-15 14:13:32
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    bert <nie@podaję.na.newsach.bo.spamerzy> wrote:
    > A więc to w interesie klienta leży żeby wciąż nowe karty sobie
    > wyrabiać i dzięki temu korzystać z promocji.

    A bank traci...

  • 9. Data: 2004-03-15 14:15:13
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    bert napisał:

> [...]
    > A więc to w interesie klienta leży żeby wciąż nowe karty sobie
    > wyrabiać i dzięki temu korzystać z promocji.

    Na to wygląda. A w temacie skandal, oszustwo... Ech.

    K.

  • 10. Data: 2004-03-15 14:21:41
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_> wrote:
    > Na to wygląda. A w temacie skandal, oszustwo... Ech.

    Co tydzien nowa karta...
    Na miejscu Inteligo w jakis sposob bym poblokowal czy nawet wykorzystujac
    umowe zrezygnowal z takiego klienta..