    From: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo rozwiązuje umowy.
    Date: Tue, 20 Apr 2021 12:39:45 +0200

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > Nie wiem, czy coś w Matrixie zmienili, ale tak mi się zdaje, że kiedyś
    > czytałem, że inteligo najpierw był osobnym bankiem, a potem kupiła je
    > skarbonka - głównie z powodu ST, bo ten pierwszy skarbonkowy był tak
    > fatalny że szkoda gadać i szybko przenieśli wszystko na "platformę" od

    NIe tyle przenieśli co skopiowali i było "Inteligo" i "PKO Inteligo"
    (wypadało by wikipedię poprawić)

    > inteligo, oczywiście zmieniając kolorystykę.
    > A teraz w wiki widzę, że inteligo od samego początku było własnością skarbonki....
    Na jakiej wiki?
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Inteligo - to wyraźnie jest napisane że
    najpierw byl "B*ft Berlin AG"

    KJ

    <dark> Turns out that grep returns error code 1 when there are no matches.
    I KNEW that. Why did it take me half an hour?
    -- Seen on #Debian