    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 20 Apr 2021 03:16:06 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Inteligo rozwiązuje umowy.
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 17 kwietnia 2021 o 06:42:03 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):
    > Waldek <m...@a...nie.dam> writes:
    >
    > [..]

    > E-e. Inteligo, a e-pko to były 2 różne byty.
    > Owszem później, e-pko zmieniło nazwę na "PKO inteligo" chyba, ale to cały
    > czas nie było https://inteligo.pl/

    Nie wiem, czy coś w Matrixie zmienili, ale tak mi się zdaje, że kiedyś czytałem, że
    inteligo najpierw był osobnym bankiem, a potem kupiła je skarbonka - głównie z powodu
    ST, bo ten pierwszy skarbonkowy był tak fatalny że szkoda gadać i szybko przenieśli
    wszystko na "platformę" od inteligo, oczywiście zmieniając kolorystykę.
    A teraz w wiki widzę, że inteligo od samego początku było własnością skarbonki....

    Cóż, zobaczymy czy mi zamkną, póki co dostałem rozczulającą prośbę o to, żeby
    przesłać skan pisma, jakie od nich dostałem, bo dział reklamacji nie ma dostępu do
    korespondencji, którą inne działy inteligo do mnie wysłały...
    Skan wysłałem, podobno się sprawą zajęli.
    Mam nadzieję, że się uda, bo przy ponownym zakładaniu znów trzeb się będzie chrzanić
    z debetówką - nadal nie dają możliwości zamówienia bez debetówki. Małym pocieszeniem
    może być kolejna teczuszka - chyba że już nie dają...